خانهاخبار
هوآوی می‌گوید تاکنون 1 میلیون میت 30 فروخته است

هوآوی می‌گوید تاکنون 1 میلیون میت 30 فروخته است

مدیرعامل هوآوی در مراسمی به مناسبت افتتاح شعبه جدید فروشگاه این شرکت در شهر شنژن چین اعلام کرد که هوآوی در چند ساعت نخست عرضه میت 30 توانسته یک میلیون دستگاه بفروشد.
۱۳۹۸/۷/۱۲

سری میت ۳۰ از پنج‌شنبه هفته پیش رسما در چین عرضه شد و حالا با وجود گذشت حدود یک هفته، هوآوی ادعا می‌کند که ۱ میلیون دستگاه از این سری را فروخته است. این آمار با توجه به این بازه زمانی کوتاه دستاورد قابل توجه‌ای به حساب می‌آید.

این آمار چند روز پیش در خلال مراسم افتتاح شعبه‌ای از فروشگاه‌های هوآوی در شهر شنژن چین توسط ریچارد یو، مدیرعامل این شرکت، اعلام شد. یو گفت آمار یادشده صرفا در عرض چند ساعت به دست آمده و این نشان از استقبال زودهنگام کاربران از خانواده جدید پرچمداران هوآوی است. پیش‌تر اعلام شده بود که سری میت ۳۰ در عرض یک دقیقه توانسته ۵۰۰ میلیون یوآن درآمد کسب کند.

در حال حاضر هیچ راهی برای تایید ادعای هوآوی وجود ندارد، اما طبیعی است که شهروندان چینی به موجب تحریم‌های آمریکا حمایت مناسبی از محصولات این شرکت به عمل آورده باشند. علاوه بر این، تصاویری مثل تصویر زیر از فروشگاه‌های هوآوی منتشر شده که خیل عظیم خریداران گوشی‌های جدید این کمپانی را نشان می‌دهد.

در میان مدل‌های مختلف میت ۳۰ هوآوی، رنگ سبز جنگلی محبوب‌ترین مدل شناخته شده که زودتر از بقیه موجودی آن به پایان رسیده است.

با وجود این که هوآوی مراسم خود را در مونیخ آلمان برگزار کرد، اما سری میت ۳۰ هنوز در خارج از چین و اروپا عرضه نشده است. البته این اتفاق احتمالا به‌زودی خواهد افتاد ولی هنوز تاریخ دقیقی برای آن مشخص نشده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)