خانهاخبار
کنفرانس معرفی مک بوک پرو و آیپد پرو 2019 چه زمانی برگزار خواهد شد؟

کنفرانس معرفی مک بوک پرو و آیپد پرو 2019 چه زمانی برگزار خواهد شد؟

مسئولان اپل در تدارک آن هستند تا زمانی را برای معرفی محصولات جدید خود با نام مک بوک پرو و آیپد پرو 2019 مشخص کرده و دعوتنامه های حضار را ارسال نمایند.
۱۳۹۸/۷/۱۲

همان طور که استحضار دارید، کنفرانس معرفی خانواده آيفون 11 و اپل واچ سری 5 اواسط ماه گذشته برگزار شد و حالا شایعات پیرامون رویداد بعدی اهالی کوپرتینو، یعنی معرفی مک بوک پرو و آیپد پرو 2019 بالا گرفته است.

پیش بینی می شود که محصولات مختلفی از جمله موارد زیر، در این رویداد به دنیای تکنولوژی معرفی شوند:

  • مک بوک پرو 16 اینچی
  • آیپد پرو با سخت افزار جدید (و دوربین سه گانه)
  • نسل جدید اپل تی وی
  • اپل تگ (Apple Tags)

احتمالا در کنفرانس یاد شده، شاهد اعلام تاریخ عرضه مک پرو جدید نیز خواهیم بود. در رویداد معرفی این محصول، مدیران اپل تنها به ذکر پاییز امسال اکتفا کردند.

اپل ظرف سال های گذشته، 5 رویداد را در ماه اکتبر برگزار کرده و در خلال آن ها، محصولات مبتنی بر سیستم عامل مک و نسل جدید آیپد را به دنیای تکنولوژی معرفی کرده است. تمامی این محصولات در نیمه دوم ماه اکتبر معرفی شده اند.

image

 

Neil Cybart یکی از تحلیل گران دنیای اپل معتقد است که اهالی کوپرتینو، دوشنبه بیست و هشتم اکتبر را برای برگزاری رویداد معرفی مک بوک پرو و آیپد پرو 2019 در نظر خواهند گرفت. البته شایان ذکر است که اپل معمولا روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه را برای برگزاری کنفرانس های خود انتخاب می کند و همین موضوع سبب شده تا حدس و گمان ها، به سمت بیست و نهم اکتبر برود.

به این ترتیب، هفته آخر ماه اکتبر را می توان برای برگزاری رویداد بعدی کمپانی اپل در نظر گرفت. البته ممکن است که مسئولان این شرکت، کاربران و تحلیل گران را سورپرایز کرده و روز دیگری را برای رونمایی از محصولات خود انتخاب کنند.

لذا باید منتظر ماند و دید که دعوت نامه های این کنفرانس، چه زمانی برای مدعوین ارسال شده و از آن ها برای شرکت در این رویداد دعوت به عمل می آید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)