خانهاخبار
لباس های عجیب وب سایت آمازون برای هالووین 2019

لباس های عجیب وب سایت آمازون برای هالووین 2019

کم کم به هالووین 2019 نزدیک می شویم و وقت آن رسیده است که خود را برای این رویداد هیجان انگیز آماده کنید.
۱۳۹۸/۷/۱۲

این روزها با نزدیک شدن به هالووین 2019 بازار اجناس و منسوجات مرتبط با این رویداد بسیار داغ شده است. موارد زیادی در این زمینه یافت می شود و همین موضوع باعث شده تا انتخاب بسیار سخت به نظر برسد.

برای رفاه حال شما عزیزان (افرادی که امکان استفاده را دارند)، ما 6 محصول جالب، داغ و هیجان انگیز را از فروشگاه آمازون آماده کرده ایم که در صورت تمایل، می توانید آن ها را خریداری کنید.

image

 

تن پوش اسپایدرمن

شبیه شدن به شخصیت اسپایدرمن در هالووین 2019 ممکن است یکی از اولویت های برخی کاربران به نظر آید. این تن پوش بسیار با کیفیت بوده و می تواند زرق و برق عجیبی به شما بدهد.

این محصول دارای شش مدل مختلف است و یکی از خریداران در کامنت خود، به فوق العاده بودن آن اشاره کرده است. در صورت تمایل می توانید آن را از فروشگاه آمازون خریداری کنید.

image

 

شخصیتی بد، اما کاملا مناسب!

در هالووین امسال، لباس خود را مانند Thanos در Avengers انتخاب کنید. این لباس چهار تکه، حتی دستکش آهنی را نیز با خود به همراه دارد. اما مراقب باشید که از کاربردهای آن استفاده نکنید! نیازی نیست نیمی از مهمان های خود را به پودر تبدیل کنید! در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه آمازون خریداری کنید.

image

 

به Riverdale Southside Serpents بپیوندید

فصل چهارم Riverdale همزمان با نزدیک شدن به هالووین و دقیقا به موقع از راه رسید. با این کاپشن چرمی که نوشته و لوگوی Southside Serpents در پشت آن درج شده، می توانید بدترین شخصیت هالووین 2019 باشید. در صورت تمایل می توانید این لباس را از فروشگاه آمازون خریداری کنید.

image

 

انقراض؟! خیر!

اگر فکر می کنید که دایناسورها منقرض شده اند، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. این لباس به چهار باتری AA نیاز دارد تا به صورت طبیعی متورم شده و دیگران را بترساند. هم اینک می توانید این محصول را از فروشگاه آمازون خریداری کنید.

image

 

سلام Spider-Gwen!

این لباس در 11 سایز مختلف برای کودکان تا بزرگسالان طراحی شده و جا دارد بدانید که سازنده آن، همچنین امکان طراحی بر اساس ابعاد بدن شما را نیز داراست.

یکی از خریداران آن به این موضوع اشاره کرده است که در صورت پوشیدن دستکش، همچنان امکان کار با گوشی برای کاربر وجود دارد. در صورت تمایل می توانید این محصول را فروشگاه آمازون خریداری کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mahdi

۱۳۹۸/۷/۱۲
سلام
نوشتید ۶تا ولی فقط ۵تا رو معرفی کردید