خانهاخبار
بازی موبایل Call of Duty برای iOS و اندروید منتشر شد

بازی موبایل Call of Duty برای iOS و اندروید منتشر شد

نسخه موبایل بازی Call of Duty بالاخره بعد از ماه‌ها انتظار رسما برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS منتشر شد. این بازی در دنیای آشنای COD رقم می‌خورد و از حالت بتل رویال پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۸/۷/۹

موردانتظارترین رقیب بازی پابجی یعنی Call of Duty: Mobile بالاخره به صورت عمومی برای اندروید و iOS عرضه شد. این بازی اول شخص بتل رویال بر اساس جهان بزرگ دنیای Call of Duty ساخته شده و همان نقشه‌ها، شخصیت‌ها و اسلحه‌های نسخه‌های قبلی این فرنچایز را در برمی‌گیرد.

بازی موبایل Call of Duty ساخته استودیو اکتیویژن و Timi در اواخر سال ۲۰۱۸ معرفی شد. توسعه‌دهندگان این بازی به فاصله کوتاهی نسخه عمومی بتای آن را منتشر کردند و حالا نسخه نهایی این بازی بر روی گوگل پلی و اپ استور در دسترس قرار گرفته است.

نسخه موبایل Call of Duty بسیاری از عناصر و لوکیشن‌های این فرنچایز ۱۶ ساله را در خود جای داده است. پس اگر از طرفداران سری COD هستید، احتمالا از نسخه موبایل این بازی هم خوشتان خواهد آمد.

این بازی شخصیت‌هایی محبوبی همچون جان سوپ مک‌تاویش، سایمون گوست رایلی و الکس میسون را از سری مدرن وارفر و بلک آپس وام گرفته است. این شخصیت‌ها با افزایش رنک کاربر در دسترس آن‌ها قرار می‌گیرند. حالت مولتی‌پلیر بازی شامل مودهای مختلفی از جمله Domination و Search & Destroy است که قفل آن‌ها پس از رسیدن به لول ۵ باز می‌شوند.

image

بازی موبایل Call of Duty در حال حاضر ۵ نقشه دارد که شامل Crash, Killhouse, Crossfire, Nuketown و Hijacked است. این بازی در حالت بتا مود زامبی هم داشت اما این حالت از نسخه نهایی بازی حذف شده است. با این حال شاید توسعه‌دهندگان در آینده این حالت را با آپدیتی به بازی خود اضافه کنند.

بازیکنان با رسیدن به لول ۷ می‌توانند از حالت بتل رویال COD استفاده کنند. این حالت دارای سه مدل تک‌نفره، دونفره و ۴ نفره است. علاوه بر این امکان تغییر حالت بازی از اول شخص به سوم شخص نیز وجود دارد.

بازی Call of Duty با رقابت سختی از سوی پابجی و فورت‌نایت روبرو خواهد شد، چرا که این دو عنوان بزرگ بتل رویال از مدت‌ها پیش جایگاه خود را در نزد گیمرها محکم کرده‌اند. با این حال باید صبر کنیم و ببینیم که استقبال کاربران از بازی جدید استودیو اکتیویژن چگونه خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

امين

۱۳۹۸/۷/۱۰
من الان لول ١٤ هم بازي خوبيه از مولتيش بيشتر از رويالش خوشم مياد ولي هيچ بازي بتلي مثل after pulse نميشه واقعا تكرار نشدنيه

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۷/۱۰
دگه دیگر بازی های جنگی آنلاین کنار می رن

Fp

۱۳۹۸/۷/۹
این بازی روی گوشی من نصب شده و بالا هم میاد ولی تا میخواد به سرور وصل بشه پیغام Area رو میده با vpn و proxy هم تست کردم اما جواب نداد مشکل چیه ؟؟؟

Salar

۱۳۹۸/۷/۹
مسخرس هیچی پابجی نمیشه