خانهاخبار
کدهای مخفی، نام سازنده بعدی ساعت هوشمند مبتنی بر Wear OS را افشا کرد!

کدهای مخفی، نام سازنده بعدی ساعت هوشمند مبتنی بر Wear OS را افشا کرد!

بر اساس اخبار منتشر شده توسط 9to5Google، کمپانی شیائومی قصد دارد تا یک ساعت هوشمند مبتنی بر سیستم عامل Wear OP|S را طراحی و به بازار عرضه کند.
۱۳۹۸/۷/۱۱

می بند شیائومی را می توان یکی از گجت های پوشیدنی مشهور در دنیا به حساب آورد. این محصول با قیمت فوق العاده و قابلیت هایی جذاب (مانند سنسور ضربان قلب) توانسته جایی در در کاربران به دست آورده و حالا به نسل چهارم خود به نام می بند 4 که به نمایشگر AMOLED مجهز شده، جایگاه خود را مستحکم تر کرده است. می بند 4 یکی از معدود محصولات شیائومی است که در کشور آمریکا با قیمت 32.88 دلار به فروش می رسد.

وب سایت 9to5Google بر این باور است که کمپانی شیائومی همچنان قصد دارد تا فعالیت خود در این عرصه را ادامه داده و این بار پای خود را فراتر گذاشته و با همکاری گوگل، ساعت هوشمند مبتنی بر سیستم عامل Wear OS خود را طراحی و روانه بازار کند.

در کدهای آخرین نسخه Wear OS گوگل (ورژن 2.28)، خطوطی به چشم می خورد که به ساعت هوشمند شیائومی، مبتنی بر سیستم عامل ویر او اس اشاره دارد. همچنین بر اساس اطلاعاتی که از نسخه APK اپلیکیشن منتشر نشده Mi Wear کشف شده، ظاهرا نام این ساعت هوشمند Mi Watch خواهد بود.

image

 

از سوی گوگل، کمپانی شیائومی به عنوان اولین مشتری جدید سیستم عامل Wear OS به حساب می آید. استفاده از این پلتفرم می تواند ضامن فروش محصول یاد شده در کشور آمریکا باشد، هر چند این محصول توسط یک شرکت چینی ساخته شده است.

از آنجایی که محصولات شیائومی همواره از قیمت معقول و مناسبی بهره مند بوده اند، لذا تولید Mi Watch می تواند محصولات رقبایی همچون اپل و سامسونگ را دچار دگرگونی کرده و جایگان آن ها را متزلزل کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)