خانهاخبار
تا پایان 2019 می میکس دیگری معرفی نخواهد شد

تا پایان 2019 می میکس دیگری معرفی نخواهد شد

مدیر تبلیغات شیائومی با انتشار پستی در وبسایت ویبو اعلام کرد که تا پایان سال جاری میلادی گوشی دیگری از خانواده می میکس معرفی نمی‌شود. بنابراین شایعات موجود در خصوص می میکس 4 مردود است.
۱۳۹۸/۷/۱۱

شیائومی اخیرا از تلفن هوشمند نوآورانه و جذابی به نام می میکس آلفا رونمایی کرده که قیمتی معادل ۲۸۰۰ دلار دارد. این گوشی دارای نمایشگری است که از جلوی دستگاه به سمت قاب پشتی کشیده شده و همچنین دوربینی با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد.

این غول بزرگ چینی در مراسم رونمایی از می میکس آلفا اعلام کرده بود که این گوشی به صورت محدود وارد بازار می‌شود. بنابراین شایعاتی منتشر شده بود که از احتمال عرضه دستگاه دیگری از خانواده می میکس همراه با برخی از قابلیت‌های می میکس آلفا خبر می‌داد. در شماری از این گزارشات به نام می میکس ۴ به همراه همان دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی می میکس آلفا اشاره شده بود. بر اساس آخرین گمانه‌زنی‌ها این دستگاه قرار بود در ماه اکتبر معرفی شود، اما خود شیائومی این شایعه را رد کرده است.

ادوارد بیشاپ، مدیر تبلیغات شیائومی، از طریق پستی در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد که تا انتهای سال جاری میلادی هیچ دستگاه دیگری از سری می میکس روانه بازار نخواهد شد. با این حساب احتمالا دستگاهی که قرار است در ماه اکتبر معرفی شود عضو جدید خانواده می میکس نبوده و در عوض از سری تازه‌وارد Mi CC خواهد بود.

image

می میکس آلفا اولین تلفن هوشمند دنیا با نمایشگر خمیده‌ای است که پنل آن به دور دستگاه پیچیده شده است. بر روی تمام بدنه این گوشی، به جز نوار کوچکی که میزبان لنزهای دوربین میکس آلفاست، هیچ چیزی به جز نمایشگر دیده نمی‌شود و همین مسئه نسبت صفحه به بدنه این گوشی را به ۱۸۰ درصد رسانده است. البته در بالا و پایین نمایشگر ۲.۱۵ میلی متر حاشیه وجود دارد که آن‌قدرها به چشم نمی‌آید.

گفته شده که این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس مجهز است و از 5G پشتیبانی می‌کند. همچنین، حداقل یکی از نسخه‌های این گوشی ۱۲ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی UFS 3.0 دارد. ظرفیت باتری می میکس آلفا ۴۰۵۰ میلی آمپر ساعت است و درست مثل Mi 9 Pro 5G با فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی سازگاری دارد.

علاوه بر این، می میکس آلفا اولین گوشی هوشمند دنیاست که از دوربینی با رزولوشن بالاتر از ۱۰۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. لنز این دوربین همان لنز ایزوسل برایت HMX سامسونگ است که با همکاری خود شیائومی ساخته شده. این لنز می‌تواند تصاویری با رزولوشن ۱۲۰۳۲ در ۹۰۲۴ پیکسل تولید کند و کنار آن یک لنز تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری و یک لنز فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی هم قرار گرفته است.

شیائومی می میکس آلفا را در ابتدا در مقیاس بسیار محدود تولید خواهد کرد. قیمت این گوشی ۱۹٫۹۹۹ یوآن معادل ۲۸۱۴ دلار در نظر گرفته شده که آن را حتی بالاتر از گلکسی فولد سامسونگ قرار می‌دهد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)