خانهاخبار
گوشی جدید آنر نوت و V30 5G احتمالا اواخر اکتبر معرفی می‌شوند

گوشی جدید آنر نوت و V30 5G احتمالا اواخر اکتبر معرفی می‌شوند

بر اساس اعلام یک افشاگر چینی، شرکت آنر در نظر دارد که در اواخر ماه اکتبر علاوه بر V30 5G از یک گوشی جدید از خانواده آنر نوت رونمایی کند.
۱۳۹۸/۷/۱۱

تلفن هوشمند آنر V20 در ماه دسامبر ۲۰۱۸ در چین معرفی شد. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن بود که V30 5G هم در ماه دسامبر امسال معرفی شود، اما افشاگری چینی مدعی شده که آنر می‌خواهد در انتهای ماه اکتبر مراسمی ویژه برگزار و ضمن رونمایی از آنر V30 5G سری تلفن‌های پرچمدار Magic را معرفی کند. همچنین گفته شده که یک موبایل میان‌رده هم از سری آنر نوت در کنار این مدل‌های پرچمدار معرفی خواهد شد.

این افشاگر می‌گوید موبایل میان‌رده هوآوی می‌تواند عضوی از خانواده آنر نوت یا یک سری جدید باشد. این دستگاه احتمالا از پردازنده ۷ نانومتری Kirin 810 استفاده می‌کند و از فناوری شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. به‌علاوه، باید منتظر باشیم که این دستگاه اولین تلفن هوشمند هوآوی با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی باشد.

image

در اسکرین‌شاتی که از مشخصات تلفن هوشمند آنر با شماره مدل LRA-AL00 منتشر شده، می‌بینیم که این دستگاه از شارژر HW-100200C00 با توانایی شارژ سریع ۲۰ واتی استفاده می‌کند. نام دقیق این دستگاه معلوم نیست اما با توجه به این که آنر پارسال نوت ۱۰ را معرفی کرد، امسال احتمالا باید شاهد معرفی نوت ۲۰ یا ۳۰ باشیم.

مشخصات آنر نوت ۱۰

گوشی قبلی نوت آنر نمایشگری ۶.۹۵ اینچی از نوع آمولد با کیفیت +FHD دارد که رزولوشن آن ۱۰۸۰ در ۲۲۲۰ پیکسل و نسبت تصویرش ۱۸.۵:۹ است. چیپست Kirin 970 قدرت این دستگاه را تامین می‌کند و در کنار آن از حداکثر ۸ گیگابایت رم استفاده می‌شود. در قاب عقب دوربینی دوگانه با لنزهای ۱۶ و ۲۴ مگاپیکسلی و در جلو دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده است. نوت ۱۰ آنر یک باتری ۵ هزار میلی آمپر دارد و با قیمت تقریبی ۴۰۰ دلار به بازار عرضه شده است.

image

اکنون با توجه به مشخصات آنر نوت ۱۰ انتظار داریم که نسخه بعدی این تلفن هوشمند از باتری پرظرفیت‌تر و نمایشگر بزرگ‌تری استفاده کند. با این حال تا اعلام اخبار بعدی هنوز باید صبر کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)