خانهاخبار
گوشی هوشمند بعدی سونی با پردازنده اسنپدراگون 865 عرضه می شود

گوشی هوشمند بعدی سونی با پردازنده اسنپدراگون 865 عرضه می شود

سونی تا به حال با همکاری کوالکام، پرچمداران خود را با پردازنده های اسنپ دراگون به دنیای تکنولوژی معرفی می کرد و ظاهرا این شرکت ژاپنی، همچنان به این همکاری ادامه خواهد داد.
۱۳۹۸/۷/۱۰

کمپانی ژاپنی سونی از مدت ها پیش، با همکاری کوالکام اقدام به تولید گوشی های هوشمند پرچمدار با پردازنده اسنپ دراگون می کرد. امسال نیز داستان به همین منوال ادامه خواهد داشت و پرچمدار بعدی سونی، با پردازنده Snapdragon 865 همراه بوده و به شبکه مخابراتی نسل پنجم (5G) این مجز خواهد بود.

بر اساس مدارکی که توسط برخی اشخاصی در وب سایت AndroPlus کشف شده، سونی در حال تست پرچمداران سال 2020 خود است که اطلاعات کمی در مورد آنها نیز در دسترس است. اما بر اساس مدارکی که در فرمورهای کمپانی سونی مشاهده شده، محصول بعدی سونی با پردازنده اسنپ دراگون با کد SM8250 همراه خواهد بود که این CodeName، به چیپست Snapdragon 865 مرتبط است.

بر اساس شایعات، مهندسان کوالکام در حال آماده سازی دو نسخه مختلف از پردازنده Snapdragon 865 هستند. نوع اول به شبکه 4G LTE مجهز خواهد بود و مدل دوم، از مودم 5G بهره می برد. به این ترتیب، این شرکت سازنده چیپست می تواند تمامی پرچمداران سال آینده را پوشش دهد.

در حال حاضر مشخص نیست که سونی برای پرچمدار بعدی خود، کدام یک از موارد یاد شده را در نظر دارد، اما به نظر می رسد که مورد دوم، مجهز به مودم 5G بیشتر به واقعیت نزدیک باشد.

اکسپریا 2 سونی (یا هر نام دیگری که برای آن در نظر گرفته شده) به احتمال زیاد در رویداد جهانی MWC 2020 به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد. مانند دیگر محصولات Sony، مطمئنا روند عرضه آن با تأخیر نسبتا کمی نسبت به زمان معرفی، شروع می شود.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

سارا

۱۳۹۸/۷/۱۱
این چیپست خیلی قوی هست و گران قیمت

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۷/۱۰
سونی وِل مُعطله