خانهاخبار
آیپد و مک بوک مجهز به نمایشگر Mini-LED اواخر ۲۰۲۰ یا اوایل ۲۰۲۱ از راه می رسند

آیپد و مک بوک مجهز به نمایشگر Mini-LED اواخر ۲۰۲۰ یا اوایل ۲۰۲۱ از راه می رسند

مینگ چی کو، تحلیل گر سرشناس محصولات اپل، در آخرین اظهارات خود اخباری خوش پیرامون آیپد و مک بوک ها را به علامندان این گجت ها داده است.
۱۳۹۸/۷/۱۰

همان طور که می دانید، آقای Ming Chi Kuo از تحلیل گران معروف در دنیای تکنولوژی به حساب می آید که پیش بینی ها و اظهارات وی، همواره درست از آب در آمده است. او در آخرین سخنان خود، از تغییراتی که پیرامون آیپد و مک بوک ها در آینده نزدیک رخ خواهد داد، سخن گفته است.

وی بر این باور است که اهالی کوپرتینو در حال طراحی یک نمایشگر Mini-LED جدید هستند که روی آیپد و مک بوک های آینده قرار خواهد گرفت و اواخر سال ۲۰۲۰ یا اوایل ۲۰۲۱، باید منتظر رونمایی از این محصولات باشیم.

آقای کو در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرد که نمایشگر سوپر رتینا XDR آیفون 11 پرو در حال حاضر از 576 LED بهره می برد و این در حالی است که نمایشگر آیپد و مک بوک ها، حداقل 10 هزار LED را در خود جای داده است.

image

 

او پیش تر در سخنان خود، به آیپد 10 یا 12 اینچی و مک بوک 15 یا 17 اینچی اشاره کرده بود و حالا با ایده نمایشگر Mini-LED، به نظر می رسد که هر دو دستگاه یک محصول رده بالا خواهد بود که احتمال افزایش قیمت برای آن ها نیز می رود. به این ترتیب دو مدل یاد شده، با نام های آیپد پرو و مک بوک پرو شناخته خواهند شد، اگر چه آقای کو اشاره ای به این موضوع نکرده است.

به نظر وی، نمایشگر Mini-LED را می توان به عنوان راه فرار و شروعی برای قطع همکاری میان اپل و سامسونگ (در زمینه تولید نمایشگر OLED) به حساب آورد. چرا که این نمایشگرها، تا حد زیادی از سوختگی پیکسل ها جلوگیری به عمل می آورند. او همچنین بر این باور است که نمایشگر Mini-LED باعث خواهد شد تا ضخامت دستگاه پایین آمده و وزن آن نیز تا حد چشمگیری کاهش پیدا کند.

در حال حاضر، کمپانی ال جی مسئولیت تولید نمایشگرهای Mini-LED را بر عهده دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)