خانهاخبار
بازی Minecraft Earth ماه اکتبر عرضه می‌شود

بازی Minecraft Earth ماه اکتبر عرضه می‌شود

مایکروسافت در گذشته از بازی Minecraft Earth رونمایی کرده بود و حال خبر از عرضه این بازی واقعیت افزوده در ماه اکتبر سال جاری میلادی داده است.
۱۳۹۸/۷/۸

بازی Minecraft Earth که یک بازی واقعیت افزوده محسوب می‌شود، اوایل ماه اکتبر در چندین کشور عرضه می‌شود. مایکروسافت که صاحب این بازی محبوب است، در رویداد Minecon 2019 اطلاعات بیشتری از آن منتشر کرد. این شرکت در این رویداد نام آپدیت بزرگ بعدی این بازی را مشخص کرد. این بروزرسانی با نام Nether از راه می‌رسد. بازی Minecraft Earth که یک بازی رایگان بوده، به صورت آزمایشی در چند شهر کوچک عرضه شده است. لندن، سیاتل، استکهلم و توکیو این شهرها را تشکیل می‌دهند. در مراحل اولیه عرضه این بازی در ماه اکتبر، شاهد دسترسی کاربران در سطح کشورها خواهیم بود.

مایکروسافت در بیانیه مربوط به این بازی اعلام کرده است:

ما ابتدا این بازی را در چند بازار کوچک عرضه خواهیم کرد. در صورتی که این بازی در بازارهای موردنظر ما عملکرد مناسبی داشته باشد، در روزها و هفته‌های آینده شهرها و کشورهای بیشتری به این برنامه اضافه می‌شوند. در تعطیلات امسال، این بازی به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

در بازی Minecraft Earth، کاربران از گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید و iOS برای جمع‌آوری ساختمان‌ها در دنیای واقعی باید استفاده کنند. این بازی عملکردی مشابه با Pokémon Go دارد، با این تفاوت که در آن باید کاربران شخصیت‌های Pokémon را جمع‌آوری کنند. کاربران با جمع‌آوری ساختمان در بازی Minecraft Earth، می‌توانند دنیای مجازی خود را در Build Plates بسازند. این دنیا می‌تواند ساخته و یا خریداری شود. در Build Plate چندین نمونه پیش ساخته مشابه با لگو وجود داشته که کاربران با جمع‌آوری منابع از دنیای واقعی می‌تواند آن‌ها را بازسازی کنند و یا قطعات آن‌ها را برای ساخت یک دنیای جدید مورد استفاده قرار دهند.

image

منابع اضافه و یا کمیاب در بخش Adventures قابل دسترسی است. در این بخش کاربران به صورت تکی و یا به کمک دیگران باید چندین معما را حل کنند و یا دشمنان را شکست دهند یا منابع را استخراج کنند. عرضه اولیه این بازی با ویژگی‌های محدودی خواهد بود تا کاربران تجربه کاربری مناسبی داشته باشند. در اوایل سال آینده میلادی المان‌های بیشتری به بازی Minecraft Earth اضافه می‌شود. مایکروسافت در بیانیه خود اعلام کرده:

ما قصد داریم در نزدیک‌ترین زمان ممکن بازی Minecraft Earth را در اختیار تمام کاربران قرار دهیم. کاربران می‌توانند از بازی کردن با ماینکرافت Earth لذت برده و برای توسعه آن نیز به ما کمک کنند.

با توجه به محبوبیت بالای بازی ماینکرافت و همچنین تجربه موفق بازی پوکمون گو، انتظار می‌رود بازی Minecraft Earth تبدیل به موفقیت تجاری بزرگی برای مایکروسافت شود.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)