خانهاخبار
سونی در حال کار روی پرچمداری با اسنپدراگون 865 است

سونی در حال کار روی پرچمداری با اسنپدراگون 865 است

بر اساس اطلاعاتی که از کد سرور توزیع فرم‌ور سونی به دست آمده، این شرکت در حال تولید پرچمدار بعدی خود با پردازنده اسنپدراگون 865 کوآلکام است.
۱۳۹۸/۷/۸

به گزارش رسانه‌ای ژاپنی، سونی تولید پرچمدار بعدی خود را آغاز کرده و همان‌طور که انتظار می‌رود این دستگاه قرار است از نسل بعدی پردازنده کوآلکام یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده کند. نخستین مدرک برای اثبات چنین ادعایی وجود نام این چیپست در سرور توزیع فرم‌ور سونی است.

مطابق آن‌چه که در تصویر زیر می‌بینید، شماره مدل SM8250 همان نسل بعدی پردازنده کوآلکام است که احتمالا اسنپدراگون ۸۶۵ نام خواهد داشت. گفته می‌شود که این چیپست در دو نسخه، با و بدون مودم داخلی 5G، به بازار می‌آید.

طبیعی است که با توجه به عدم فراگیری شبکه 5G بسیاری تمایل به پرداخت هزینه اضافه برای استفاده از این فناوری نداشته باشند. با این حال مشخص نیست که سونی در نسل بعدی پرچمدار خود از کدام مدل این چیپست استفاده خواهد کرد.

با توجه به سابقه سونی در معرفی از پرچمداران، انتظار داریم که این تلفن هوشمند در خلال نمایشگاه کنگره جهانی موبایل در اوایل سال آینده میلادی معرفی شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۳۹۸/۷/۸
ای کاش سونی کمی هم روی طراحی ظاهری گوشی کار میکرد. همه گوشیهاش شده یه مستطیل گوشه تیز که اگه از سمت گوشه ها زمین بخوره، آسیب حتمی هست. توی جیب هم که میگذاریش، انگار این گوشه های تیزش میخواد جیب آدم رو پاره کنه.