خانهاخبار
هوآوی اطلاعات جدیدی از چیپست کایرین A1 منتشر کرد

هوآوی اطلاعات جدیدی از چیپست کایرین A1 منتشر کرد

در گذشته شاهد رونمایی از چیپست کایرین A1 بودیم. به تازگی هوآوی جزئیاتی بیشتری از این پردازنده منتشر کرده است.
۱۳۹۸/۷/۸

هوآوی همزمان با معرفی گوشی‌های سری میت 30 تصمیم به رونمایی از نسل جدید ساعت هوشمند خود گرفت. این دستگاه به پردازنده جدیدی، کایرین A1 مجهز شده است. هوآوی Kirin A1 اولین چیپست مخصوص گجت‌های پوشیدنی محسوب می‌شود که از بلوتوث 5.1 و بلوتوث با مصرف انرژی کم 5.1 (BLE 5.1) پشتیبانی می‌کند. اولین محصولات مجهز به این پردازنده شامل هدفون‌های بی‌سیم هوآوی FreeBuds 3 و هوآوی واچ GT2 می‌شود. ابعاد این تراشه برابر با 4.4 × 4.3 میلی‌متر است. در این چیپست شاهد حضور بلوتوث، واحد پردازش صدا و واحد کنترل مصرف انرژی هستیم.

این پردازنده در مقایسه با کایرین 990 و اپل H1 ابعاد کوچکتری دارد. کایرین A1 در مقایسه با پردازنده مورد استفاده در ایرپاد اپل تا 30 درصد عملکرد بهتر و 50 درصد مصرف انرژی کمتری دارد. این تراشه قادر به انتقال صدا با کیفیت بالا، حداکثر تا 2.3 مگابیت بر ثانیه است. این موضوع می‌تواند برای عاشقان به موسیقی یک خبر خوشحال کننده باشد. حداکثر سرعت انتقال اطلاعات این تراشه از طریق بلوتوث به 6.5 مگابیت بر ثانیه می‌رسد.

image

هدفون هوآوی Freebuds 3 با طراحی جدیدی معرفی شد که Dolphin Bionic نام دارد. هر یک از گوشی‌های این هدفون می‌توانند به صورت جداگانه به اسمارت فون وصل شوند. هوآوی واچ GT2 به صفحه نمایش 1.39 اینچی مجهز شده و از قابلیت‌های زیادی بهره می‌برد. از این ویژگی‌ها می‌توان به کنترل ضربان قلب و امکان برقراری تماس بلوتوثی از فاصله 150 متری اشاره کرد. این ساعت همچنین به صورت پیش فرض دارای 13 برنامه برای دویدن و 15 حالت ورزشی است. هوآوی اعلام کرده در آینده چیپست Kirin A1 در بسیاری از محصولات این برند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)