خانهاخبار
اتمام موجودی شیائومی Mi 9 پرو 5G در 2 دقیقه!

اتمام موجودی شیائومی Mi 9 پرو 5G در 2 دقیقه!

شیائومی Mi 9 پرو 5G به تازگی وارد بازار شده است. موجودی این گوشی هوشمند در مدت زمان 2 دقیقه به پایان رسیده است.
۱۳۹۸/۷/۷

شیائومی در تاریخ 24 سپتامبر مراسمی را در کشور چین برگزار کرد و در آن گوشی‌های می میکس آلفا و می 9 پرو 5G را در معرض دید عموم قرار داد. دستگاه دوم به تازگی وارد بازار چین شده است. تمام موجودی این محصول تنها در مدت زمان 2 دقیقه به فروش رسیده است. با توجه به این موضوع، این پرچمدار جدید با استقبال بالایی از سوی خریداران مواجه شده است. قیمت پایه درنظر گرفته شده برای این اسمارت فون برابر با 518 دلار بوده که آن را تبدیل به اقتصادی‌ترین گوشی 5G در بازار چین می‌کند. شیائومی Mi 9 پرو 5G نسبت به گوشی IQOO Pro 5G، 14 دلار ارزان‌تر است.

شیائومی Mi 9 پرو 5G در 4 مدل به فروش می‌رسد. نسخه پایه دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بوده و مدل دوم از 8 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. قیمت در نظر گرفته شده برای این نسخه‌ها به ترتیب برابر با 518 و 532 دلار است. مدل‌های بعدی به 12 گیگابایت رم و 256/512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده‌اند که به ترتیب با قیمت 574 و 602 دلار به فروش می‌رسند. کاربران می‌توانند این دستگاه را در رنگ‌های مشکی و سفید (Dream White و Titanium Black) سفارش دهند.

image

شیائومی Mi 9 پرو 5G نسخه بروز شده و پیشرفته‌تر شیائومی می 9 محسوب می‌شود که در ماه فوریه سال جاری میلادی معرفی شده بود. این اسمارت فون جدید به صفحه نمایش 6.4 اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19.5:9 مجهز شده است. این نمایشگر که دارای برش قطره‌ای بوده، درون خود سنسور اثر انگشت را میزبانی می‌کند. قدرت این اسمارت فون را چیپست 8 هسته‌ای اسنپدراگون 855 پلاس با فرکانس 2.96 گیگاهرتز تامین می‌کند. این محصول از درگاه کارت حافظه خارجی پشتیبانی نمی‌کند؛ با این حال در بالاترین نسخه خود دارای 512 گیگابایت حافظه داخلی است.

روی پنل پشتی شیائومی Mi 9 پرو 5G دوربین اصلی سه گانه به چشم می‌خورد. سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی سونی IMX586 بوده که توسط سنسورهای 12 مگاپیکسلی تله فوتو و 16 مگاپیکسلی اولترا واید همراهی می‌شود. در بخش جلویی این اسمارت فون شیائومی شاهد خودنمایی دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی هستیم که تفاوتی با شیائومی Mi 9 ندارد. از سایر مشخصات این گوشی هوشمند شیائومی می‌توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای به همراه رابط کاربری MIUI 11 و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 40 واتی، شارژ وایرلس 30 واتی و شارژ بی‌سیم معکوس 10 واتی اشاره کرد. شیائومی Mi 9 پرو 5G دومین گوشی هوشمند این برند چینی با قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم تلفن همراه محسوب می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۷/۷
شیائومی هم سری توو سرا درآورده. درود خدا و ملائکه بر چین??