خانهاخبار
هوآوی در عرض یک دقیقه 500 میلیون یوآن میت 30 فروخت

هوآوی در عرض یک دقیقه 500 میلیون یوآن میت 30 فروخت

هوآوی در گزارشی اعلام کرده که در یک دقیقه اول عرضه سری میت 30 در چین توانسته حدود 500 میلیون یوآن برابر با 70 میلیون دلار از این دو دستگاه بفروشد.
۱۳۹۸/۷/۷

هوآوی از ۴ مهر عرضه سری جدید پرچمداران خود یعنی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو را در کشور چین آغاز کرده است. این دو محصول از طریق فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته و با استقبال بسیار خوبی مواجه شده‌اند.

هوآوی می‌گوید توانسته در عرض یک دقیقه نخست عرضه این گوشی چیزی به ارزش ۵۰۰ میلیون یوآن برابر با ۷۰ میلیون دلار میت ۳۰ بفروشد. با این حساب، با توجه به قیمت پرچمداران جدید هوآوی، تخمین زده می‌شود که در آن یک دقیقه چیزی حدود ۶۰ تا ۱۰۰ هزار عدد میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو فروخته شده است.

طبق اعلام هوآوی، زمانی که این دستگاه به موجب اتمام موجودی از فروشگاه آنلاین آن‌ها برداشته شد، میزان تقاضا برای خرید میت ۳۰ از فروشگاه‌های آفلاین به شکل چشمگیری بالا رفته است. این فروش و استقبال خیره‌کننده نشان می‌دهد که خیال این شرکت حداقل از بازار خانگی راحت خواهد بود.

هرچند در حال حاضر سخنی از میزان محبوبیت میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو در سایر بازارها به میان نیامده، اما این حقیقت که محصولات جدید هوآوی فاقد اپلیکیشن‌ها و خدمات گوگل خواهند بود می‌تواند مانعی برای گرایش کاربران اروپایی به سمت خرید این دستگاه‌ها باشد.

حالا روی هم رفته باید صبر کنیم و منتظر بمانیم تا ببینیم چه گزارشاتی از عملکرد فروش سری میت ۳۰ در خارج از چین اعلام می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

هادی

۱۳۹۸/۷/۷
??