خانهاخبار
گوشی ریلمی مجهز به اسنپدراگون 855 تاییدیه بلوتوث دریافت کرد

گوشی ریلمی مجهز به اسنپدراگون 855 تاییدیه بلوتوث دریافت کرد

به نظر می‌رسد ریلمی در حال توسعه یک پرچمدار جدید است. به تازگی گوشی ریلمی با پردازنده اسنپدراگون 855 تاییدیه بلوتوث دریافت کرده است.
۱۳۹۸/۷/۷

ریلمی یکی از شرکت‌هایی محسوب می‌شود که در ماه‌های اخیر با رشد قابل توجهی در بازار روبه‌رو شده است. محصولات این برند با توجه به قیمت، از مشخصات فنی مناسبی بهره می‌برند و عملکرد مناسبی از خود به نمایش می‌گذارند. بر اساس شایعات، این شرکت در حال توسعه یک پرچمدار است که البته تاییدیه بلوتوث این موضوع را تایید می‌کند. به تازگی گوشی Realme RMX1931 موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شده است.

image

این گوشی هوشمند ریلمی به صفحه نمایش 6.55 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده است. قدرت این اسمارت فون توسط یک پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 2.84 گیگاهرتز تامین می‌شود. این فرکانس مربوط به هسته‌های Gold کریو 485 است، بنابراین با چیپست اسنپدراگون 855 روبه‌رو هستیم. از سایر مشخصات موجود در این تاییدیه می‌توان به باتری 1950 میلی آمپر ساعتی، بلوتوث 5.0، وای فای دوگانه و ColorOS 6.1 اشاره کرد. در گذشته مدیر ریلمی در هند به این موضوع اشاره کرده بود که استفاده از چیپست اسنپدراگون 855 در یک گوشی هوشمند تجربه کاربری جدیدی را در اختیار خریداران قرار نمی‌دهد؛ با این حال چنین موضوعی مانع از توسعه گوشی هوشمند جدید Realme با پردازنده پرچمدار کوالکام نمی‌شود.

image

علاوه بر این محصول، یک گوشی هوشمند دیگر ریلمی با شماره مدل RMX1993 نیز موفق به کسب تاییدیه وای فای شده است. این دستگاه دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای بوده و از وای فای با باند دوگانه بهره می‌برد. با توجه به این موضوع که گوشی Realme X2 دارای شماره مدل RMX1991 است، شاید این دستگاه جدید به عنوان نسخه جهانی ریلمی ایکس 2 وارد بازار کشورهای مختلف شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)