خانهاخبار
احتمال رونمایی از موتورولا RAZR 2019 تا پایان امسال

احتمال رونمایی از موتورولا RAZR 2019 تا پایان امسال

موتورولا در حال توسعه گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر خود است. انتظار می‌رود موتورولا RAZR 2019 تا پایان سال جاری میلادی از راه برسد.
۱۳۹۸/۷/۷

موتورولا RAZR 2019 یکی از موردانتظارترین گوشی‌های هوشمند سال جاری میلادی محسوب می‌شود. این دستگاه بر اساس گوشی محبوب تاشوی موتورولا RAZR توسعه پیدا می‌کند. بر اساس شایعات، این محصول دارای صفحه نمایش 6.2 یا 6.5 اینچی است و به صورت عمودی تا می‌شود. در حالی که گوشی‌های سامسونگ گلکسی فولد و هوآوی میت ایکس به صورت افقی باز می‌شوند و یک تبلت را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، گوشی موتورولا یک گوشی هوشمند استاندارد است که به راحتی قابل حمل در جیب است. در بخش بیرونی این دستگاه یک نمایشگر کوچک برای نمایش اعلان‌ها قرار می‌گیرد.

اگرچه موتورولا ریزر 2019 دارای طراحی متفاوت در مقایسه با نمایندگان سامسونگ و هوآوی است، مانند آن‌ها با تاخیر در عرضه روبه‌رو می‌شود. در ابتدا گزارش‌ها به معرفی این محصول موتورولا در تابستان سال جاری میلادی و عرضه انحصاری آن توسط ورایزن اشاره کرده بودند. بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی CNET در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، گوشی موتورولا RAZR 2019 تا قبل از پایان سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود. گوشی‌های سامسونگ گلکسی Fold و هوآوی میت X به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده‌اند؛ با این حال نماینده موتورولا از مشخصات فنی چندان قدرتمندی بهره نمی‌برد.

سامسونگ گلکسی فولد دارای پردازنده اسنپدراگون 855 و هوآوی میت ایکس دارای چیپست کایرین 990 5G است. بر اساس شایعات، موتورولا ریزر 2019 به چیپست اسنپدراگون 710، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. گلکسی Fold سامسونگ از 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و هوآوی برای اولین گوشی انعطاف پذیر خود 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است. لازم به ذکر است؛ برخلاف نظر بسیاری از کاربران، استفاده از قطعات فنی میان‌رده در نماینده موتورولا به معنای قیمت پایین آن نیست.

image

سامسونگ گلکسی فولد قیمتی برابر با 1980 دلار دارد و هوآوی میت ایکس نیز با قیمت بسیار بالای 2600 دلار به فروش می‌رسد. در این میان شایعات به قیمت 1500 دلاری موتورولا RAZR 2019 اشاره کرده‌اند. اگرچه این دستگاه قیمت پایین‌تری در مقایسه با دو گوشی هوشمند دیگر دارد؛ با این حال همچنان نسبت به گوشی‌های استاندارد موجود در بازار گران‌تر است. انتظار می‌رود اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر موتورولا به فروش مناسبی در بازار دست پیدا کند چرا که از طراحی مشابه با یک محصول کاملا محبوب در گذشته بهره می‌برد. نسخه اصلی موتورولا ریزر موفق به فروش 130 میلیون دستگاه در مدت زمان 4 سال شده بود.

موتورولا در سال‌های اخیر گوشی‌های هوشمند میان رده و اقتصادی زیادی را وارد بازار کرده که با استقبال مناسبی نیز از سوی کاربران مواجه شده است. حال به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد وارد بخش گوشی‌های پرچمدار و گران‌قیمت شود و در این بخش فعالیت جدی‌تری داشته باشد. قیمت پایین‌تر، حس نوستالژیک و همچنین نام آشنا باعث شده برخی از تحلیلگران امید به فروش بالای این گوشی منعطف داشته باشند. این دستگاه در حالت باز نمایشگر 6.7 اینچی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در بخش بالایی آن یک دوربین سلفی قرار می‌گیرد. باید دید خریداران نسبت به این اسمارت فون چه واکنشی از خود نشان می‌دهند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)