خانهاخبار
تمام گوشی‌های 5G اوپو در سال 2020 قیمتی کمتر از 420 دلار خواهند داشت

تمام گوشی‌های 5G اوپو در سال 2020 قیمتی کمتر از 420 دلار خواهند داشت

مدیر فروش اوپو در کنفرانسی اعلام کرده که به منظور افزایش پوشش فناوری 5G آن‌ها می‌خواهند تمام گوشی‌های 5G خود را سال آینده با قیمتی کمتر از 420 دلار عرضه کنند.
۱۳۹۸/۷/۷

فناوری 5G بدون شک یکی از جذاب‌ترین اتفاقات آینده دنیا خواهد بود. گوشی‌هایی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند ابتدا در رنج قیمت ۱۰۰۰ دلار معرفی شدند، اما حالا رفته‌رفته این قیمت کاهش پیدا کرده و همین چند روز پیش شاهد معرفی Xiaomi Mi 9 Pro 5G به قیمت ۵۲۰ دلار بودیم.

اکنون در گزارش جدیدی به نقل از وبسایت MyDrivers، مدیر فروش اوپو اعلام کرده که این شرکت در آینده تمام محصولات 5G خود را با قیمتی کمتر از ۴۲۰ دلار عرضه خواهد کرد. او می‌گوید اوپو اکثر توان تیم تحقیق و توسعه و منابع خود را به تولید راهکارهای 5G مثل گیمینگ ابری، تماس‌های ویدیویی چند نفره و فضاهای ذخیره‌سازی ابری اختصاصی داده است.

قبلا هم در نمایشگاه MWC شانگهای، معاون ارشد چاینا موبایل اعلام کرده بود که آن‌ها به دنبال این هستند که قیمت گوشی‌های 5G را کاهش داده و آن را به بازه‌ای میان ۱۴۰ تا ۲۸۰ دلار برسانند.

درست مثل آغاز عصر 4G، انتظار داریم که در طول سال‌های آینده قیمت گوشی‌های 5G هم افت قابل توجه‌ای داشته باشد. این فناوری پرسرعت در نهایت با ارزان شدن تکنولوژی می‌تواند وارد دستگاه‌های میان‌رده و اقتصادی شود تا افراد بیشتری به آن دسترسی پیدا کنند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)