خانهاخبار
افشای مشخصات مایکروسافت سرفیس پرو 7

افشای مشخصات مایکروسافت سرفیس پرو 7

چند روز دیگر با تبلت جدید شرکت مایکروسافت ملاقات می‌کنیم. به تازگی مشخصات یکی از نسخه‌های سرفیس پرو 7 در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.
۱۳۹۸/۷/۶

در تاریخ 2 اکتبر مایکروسافت مراسمی را برای رونمایی از محصولات جدید خود برگزار می‌کند. انتظار می‌رود در این مراسم با نسل جدید تبلت‌های قدرتمند این شرکت، سرفیس پرو 7 ملاقات کنیم. در گذشته شاهد افشای مشخصات این تبلت بودیم. بر اساس این اطلاعات، تبلت آینده مایکروسافت از نسل دهم پردازنده‌های اینتل بهره می‌برد. با وجود انتشار این اطلاعات، گزارشی جدید به تامین قدرت یکی از نمونه‌های این تبلت توسط پردازنده‌های مبتنی بر ARM اشاره می‌کند. این پردازنده از سری چیپست‌های سری اسنپدراگون 8cx شرکت کوالکام است.

امروز شایعه‌ای جدید به اینترنت راه پیدا کرده که اطلاعات جدیدی از این محصول را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد. بر اساس اطلاعاتی که توسط Frandroid در فضای مجازی منتشر شده، سرفیس پرو 7 در دو نسخه مختلف وارد بازار می‌شود. این دستگاه دارای کدنام Campus بوده و نمایشگر آن حاشیه بسیار کمی دارد. انتظار می‌رود حاشیه‌های بخش بالایی و پایینی نمایشگر کاهش چندانی نسبت به گذشته نداشته باشد. در بخش بالایی این صفحه نمایش شاهد قرارگیری سیستم شناسایی چهره هستیم و بخش پایینی آن نیز محلی برای قرارگیری کیبورد Type Cover به چشم می‌خورد. پورت miniDisplayPort با پورت USB Type-C جایگزین می‌شود. این نسخه از سرفیس پرو 7 قدرت خود را توسط چیپست مبتنی بر ARM تامین می‌کند.

image

نسخه دیگر این تبلت دارای کدنام Harper است و قدرت آن توسط چیپست سری Core اینتل تامین می‌شود. انتظار می‌رود در این دستگاه شاهد استفاده از پردازنده‌های نسل دهم اینتل باشیم. این دستگاه نیز دارای پورت USB Type-C است. به نظر می‌رسد این نسخه دارای طراحی مشابه با نسخه کلاسیک سرفیس است و حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش آن با کاهش چندانی همراه نباشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)