خانهاخبار
سامسونگ گلکسی A70s از راه رسید

سامسونگ گلکسی A70s از راه رسید

سامسونگ از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد. سامسونگ گلکسی A70s به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز شده است.
۱۳۹۸/۷/۶

در هفته‌های گذشته شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات زیادی در رابطه با گوشی سامسونگ گلکسی A70s در فضای مجازی بودیم. به تازگی این گوشی هوشمند در کشور هند معرفی شده است. این دستگاه که نسخه پیشرفته‌تر گلکسی A70 محسوب می‌شود، دومین اسمارت فون مجهز به دوربین 64 مگاپیکسلی در کشور هند است. این محصول کره‌ای به یک صفحه نمایش غول پیکر مجهز شده و قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی است. سامسونگ برای این گوشی هوشمند خود قیمت پایه 411 دلار را در نظر گرفته است.

سامسونگ گلکسی A70s دارای بدنه شیشه‌‌ای بوده که از طرح خاصی روی پنل پشتی خود بهره می‌برد. این دستگاه به صفحه نمایش 6.7 اینچی سوپر امولد Infinity-U مجهز شده که دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس است. زیر این نمایشگر سنسور اثر انگشت قرار دارد. سامسونگ نسبت تصویر 20:9 را برای این صفحه نمایش در نظر گرفته است. قدرت سامسونگ گلکسی A70 اس توسط چیپست اسنپدراگون 675 تامین می‌شود. این پردازنده در گوشی‌های هوشمند زیادی شامل ویوو V17 پرو، موتورولا وان زوم و ردمی نوت 7 پرو مورد استفاده قرار گرفته است.

image

محصول جدید سامسونگ در دو نسخه مجهز به 6/8 گیگابایت رم وارد بازار می‌شود که البته هر دو دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی با امکان پشتیبانی از کارت حافظه خارجی هستند. گوشی گلکسی A70s به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید 9 پای به همراه رابط کاربری One UI بهره می‌برد. انرژی این اسمارت فون را یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی است. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 32 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 استفاده کنند.

روی پنل پشتی گوشی جدید سامسونگ شاهد خودنمایی دوربین اصلی سه گانه هستیم. سنسور اصلی آن 64 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 است. این سنسور توسط سنسور 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 123 درجه و سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود. از درگاه‌های ارتباطی این اسمارت فون می‌توان به وای فای، بلوتوث 5.0، پشتیبانی از دو سیمکارت، GPS، پورت USB Type-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد. نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی این اسمارت فون با قیمت 411 دلار به فروش می‌رسد. در صورتی که مدل دارای 8 گیگابایت رم را سفارش دهید، سامسونگ از شما هزینه‌ای برابر با 440 دلار طلب می‌کند. این گوشی هوشمند در رنگ‌های مشکی، سفید و قرمز در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. فروش این دستگاه از امروز آغاز شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

Faranak

۱۳۹۸/۱۰/۲۴
سلام چرا به بازار ایران عرضه نشده پس هنوز؟

بهروز

۱۳۹۸/۹/۵
سلام یکجا نوشته بود دوربینش 4k هست ؟ درسته یا غلطه؟

Meysam

۱۳۹۸/۷/۲۹
سلام ، چرا وارد بازار ایران نمیشه؟

siamak

۱۳۹۸/۷/۱۶
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و ممنون از مطالب مفیدی که به اشتراک میزارید.لطفا بفرمایید چه زمانی در بازار ایران عرضه میشه یا این که اصلا در ایران عرضه خواهد شد یا نه؟

siamak

۱۳۹۸/۷/۱۶
سلام .میشه لطفا بفرمایید چه زمانی در بازار ایران عرضه میشه؟یا اصلا در بازار ایران عرضه میشه یا خیر