خانهاخبار
پتنتی تازه از وجود قلم در میت ایکس 2 هوآوی خبر می‌دهد

پتنتی تازه از وجود قلم در میت ایکس 2 هوآوی خبر می‌دهد

اخیرا پتنتی از شرکت هوآوی کشف شده که دستگاهی شبیه میت ایکس را نشان می‌دهد. البته این دستگاه تفاوت قابل توجه‌ای با میت ایکس دارد و آن هم در استفاده از قلم هوشمند است.
۱۳۹۸/۷/۶

هوآوی اوایل سال جاری میلادی از تلفن هوشمند تاشویی به نام میت ایکس رونمایی کرد که هنوز با گذشت ماه‌ها روانه بازار نشده است. این شرکت حالا ماه اکتبر را به عنوان زمان عرضه این گوشی اعلام کرده، پس طبیعی است که تیم تحقیق و توسعه آن‌ها اکنون تمرکز خود را روی نسخه بعدی این دستگاه معطوف کرده باشد.

بر اساس جدیدترین اخبار دنیای موبایل، به‌تازگی پتنتی توسط هوآوی در دفتر نشان تجاری و پتنت ایالات متحده (USPTO) به ثبت رسیده که دستگاهی شبیه میت ایکس اما با قلم هوشمند را نشان می‌دهد.

image

با توجه به طرح اصلی و تصویرسازی وبسایت LetsGoDigital از این پتنت، احتمالا باید شاهد دستگاه جدیدی با دوربین و باتری ظریف‌تر باشیم. نکته جالب توجه این است که قلم دستگاه وارد حفره‌ای می‌شود که در حال حاضر میزبان پورت USB-C است، بنابراین باید شاهد تغییراتی در این زمینه باشیم.

استفاده از قلم توسط هوآوی اتفاق تازه‌ای نیست چرا که قبلا در بسیاری از تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند این شرکت مثل میت ۲۰ ایکس شاهد استفاده از این ابزار کاربردی بودیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)