خانهاخبار
وان پلاس 7T معرفی شد؛ نمایشگر 90 هرتزی با اسنپدراگون +855 در ازای 600 دلار

وان پلاس 7T معرفی شد؛ نمایشگر 90 هرتزی با اسنپدراگون +855 در ازای 600 دلار

شرکت وان پلاس طبق وعده قبلی خود امروز از وان پلاس 7T رونمایی کرد. این گوشی نمایشگری 6.55 اینچی با نرخ نوسازی 90 هرتزی دارد و از اسنپدراگون 855 پلاس استفاده می‌کنند.
۱۳۹۸/۷/۴

وارث وان پلاس 7 به رسم همیشگی این شرکت دقایقی پیش تحت عنوان وان پلاس 7T معرفی شد. این دستگاه نمایشگری ۶.۵۵ اینچی از نوع Fluid AMOLED دارد که از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. وان پلاس می‌گوید تمام گوشی‌های آتی این شرکت به نمایشگرهای Fluid AMOLED مجهز خواهند شد. پنل نمایش این گوشی از قابلیت +HDR10 برخوردار است و قابلیتی به نام Chromatic Reading Mode دارد که از اشباع رنگ‌ها می‌کاهد تا تجربه مطالعه بر روی دستگاه برای کاربر لذت‌بخش‌تر شود.

image

ضخامت وان پلاس 7T برابر ۸.۱ میلی متر، وزن آن ۱۹۰ گرم و نسبت صفحه نمایش آن ۲۰:۹ است. در بالای این پنل ناچی قطره‌ای قرار گرفته که از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی میزبانی می‌کند، با این حال کمترین میزان حاشیه در اطراف نمایشگر دیده می‌شود.

گوشی جدید وان پلاس دوربینی سه‌گانه دارد که یکی از قابلیت‌های آن Super Stable نام دارد. این قابلیت حالتی بهینه‌سازی‌شده برای لرزشگیری و تثبیت تصویر است. سنسور اصلی دوربین وان پلاس 7T سنسوری ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6 است که در کنار یک سنسور فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک لنز تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 قرار گرفته که از زوم اپتیکال ۲ برابری پشتیبانی می‌کند. دوربین این موبایل حالت Nightscape یا تصویربرداری شبانه هم دارد.

image

وان پلاس 7T به عنوان موتور محرک خود از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس کوآلکام بهره می‌گیرد و ۸ گیگابایت رم دارد. حافظه داخلی این دستگاه در دو مدل با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت رم عرضه می‌شود. بلندگوهای وان پلاس 7T به سیستم دالبی اتموس ارتقا یافته و در بخش تامین انرژی نیز شاهد یک باتری ۳۸۰۰ میلی آمپر ساعتی هستیم که از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

وان پلاس 7T در دو رنگ آبی و نقره‌ای به بازار می‌آید. سیستم عامل پیش‌فرض این دستگاه نسخه جدید Oxygen OS است که بر اساس اندروید ۱۰ ساخته شده است. قیمت مدل پایه وان پلاس 7T که از ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) وارد بازار می‌شود ۵۹۹ دلار در نظر گرفته شده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)