خانهاخبار
تصاویر مطبوعاتی سری وان پلاس 7T ساعاتی پیش از رونمایی لو رفت

تصاویر مطبوعاتی سری وان پلاس 7T ساعاتی پیش از رونمایی لو رفت

در حالی که تنها چند ساعت تا مراسم معرفی سری وان پلاس 7T باقی مانده اما منابع خبری تصاویر تازه‌ای از هر دو مدل این تلفن هوشمند را منتشر کرده‌اند. مراسم وان پلاس امروز عصر برگزار می‌شود.
۱۳۹۸/۷/۴

وان پلاس 7T ساعت ۱۷ امروز به طور رسمی معرفی می‌شود، ولی در چند هفته اخیر تصاویر و اطلاعات زیادی از مجاری رسمی و غیررسمی درباره این گوشی منتشر شده است. امروز هم چند تصویر مطبوعاتی از نسخه‌های رنگی مختلف این دستگاه به سطح اینترنت راه یافته که در ادامه آن‌ها را با هم می‌ببینیم.

image

مطابق اخبار قبلی، انتظار داریم که وان پلاس 7T (مدلی که با رنگ نقره‌ای می‌بینید) نمایشگری ۶.۵۵ اینچی با دوربین سلفی ناچ، باتری ۳۸۰۰ میلی آمپر ساعتی، پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. در قاب پشتی این دستگاه ماژولی به شکل دایره را می‌بینیم که میزبان دوربینی سه‌گانه با یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز عریض ۱۶ مگاپیکسلی و یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی مخصوص برای زوم است.

image

وان پلاس 7T (مدل آبی) احتمالا نمایشگری ۶.۶۷ اینچی با طراحی لبه‌به‌لبه، بدون ناچ، باتری ۴۰۸۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین سه‌گانه‌ای خواهد داشت که لنزهای آن به صورت عمودی کنار هم قرار گرفته است.

image

هر دو دستگاه مثل وان پلاس 7 پرو نمایشگر ۹۰ هرتزی دارند و به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ روانه بازار می‌شود.

امروز قرار است در کنار سری وان پلاس 7T از یک تلویزیون هوشمند اندرویدی هم رونمایی شود؛ تلویزیونی که احتمالا نام آن وان پلاس TV خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)