خانهاخبار
مدیرعامل وان پلاس تصویری از جعبه وان پلاس 7T را منتشر کرد

مدیرعامل وان پلاس تصویری از جعبه وان پلاس 7T را منتشر کرد

پیت لاو، مدیرعامل شرکت وان پلاس، با انتشار پستی در صفحه خود از تصویر جعبه وان پلاس 7T رونمایی کرد. این دستگاه قرار است در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) در هند و آمریکا معرفی شود.
۱۳۹۸/۷/۴

مدیرعامل وان پلاس، پیت لاو، که در چند وقت اخیر اطلاعات گوناگونی را از وان پلاس 7T و تلویزیون هوشمند این شرکت به اشتراک گذاشته، در اقدامی تازه از جعبه وان پلاس 7T رونمایی کرده است. این جعبه حالا در مقایسه با جعبه محصولات این شرکت در سال‌های اخیر طراحی بسیار جذاب‌تری دارد.

رنگ این جعبه به رنگ معروف وان پلاس یعنی قرمز است و ما را به یاد نسل‌های اول تلفن هوشمند این شرکت می‌اندازد. علاوه بر این، روی قسمت جلویی جعبه به جای این که مدل این دستگاه نوشته شده باشد، عبارتی در این رابطه نوشته شده که وان پلاس 7T برآیند تمام زحمات و کوشش‌های این شرکت است.

image

به منظور مقایسه می‌توانید تصویر جعبه وان پلاس ۲ و متعلقات آن را ببینید:

افزون بر این، افشاگر معروف، ایوان بلس، رندر تازه‌ای از این گوشی هوشمند را به نمایش گذاشته که این دستگاه را از زاویه نسبتا متفاوتی نسبت به تصاویر رسمی وان پلاس 7T نشان می‌دهد. در این‌جا هم شاهد نسخه گرادیان آبی وان پلاس 7T هستیم و هنوز در مورد سایر نسخه‌های رنگی این دستگاه اطلاعاتی در دست نداریم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۷/۴
هر هفته یه گوشیه جدیدی میاد دلِ ما رو آب می‌کنه و میره? چه فایده وقتی گرانه و نمیشه بخری.
به قول مترسک: وقتی نمی‌شود رفت.. همین یک‌پا هم اضافیست...