خانهاخبار
در رویداد State of Play سونی چه گذشت؛ تاریخ عرضه The Last of Us 2 مشخص شد

در رویداد State of Play سونی چه گذشت؛ تاریخ عرضه The Last of Us 2 مشخص شد

سونی بالاخره سومین قسمت از رویداد State of Play را برگزار و طی آن اخبار و اطلاعات خوبی را از بازی‌های آتی پلی استیشن منتشر کرد. در بخشی از این رویداد با نمایش تریلری از بازی The Last of Us 2 تاریخ عرضه این بازی مشخص شد.
۱۳۹۸/۷/۴

پس از چند ماه سکوت و بی‌خبری، سونی بالاخره با قسمت تازه‌ای از رویداد State of Play بازگشت. این شرکت دیشب در استریم زنده State of Play از شکل و شمایل تازه‌ای برای این رویداد رونمایی کرد و مهم‌تر از همه تریلر چند بازی مورد انتظار خود را به نمایش گذاشت.

در طول این رویداد ۲۰ دقیقه‌ای تریلرهای کوچک و بزرگ زیادی نشان داده شد و در آن میان از اخبار تازه‌ای به عنوان پرکننده شکاف میان تریلرها استفاده شد تا این رویداد تفاوت زیادی با ارائه سونی در E3 2018 داشته باشد.

اگر استریم زنده دیشب را ندیده‌اید، در این مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی به بهترین و مهم‌ترین تریلرهایی داشته باشیم که در قسمت جدید State of Play به نمایش گذاشته شد.

The Last of Us: Part 2

image

The Last of Us 2 یکی از موردانتظارترین بازی‌هایی بود که می‌دانستیم در این رویداد قرار است اخبار تازه‌ای درباره آن منتشر شود. البته هیچ‌کس نمی‌دانست که سونی و استودیو ناتی داگ دقیقا چه برنامه‌ای دارند اما نهایتا تریلری سینمایی به همراه تاریخ عرضه بازی معرفی شد. برای مشاهده تریلر که بالاخره در آن شاهد حضور شخصیت جوئل هستیم می‌توانید به این لینک مراجعه نمایید. ولی نکته مهم‌تر این بود که اعلام شد این بازی رسما در تاریخ ۲۱ فوریه ۲۰۲۰ مصادف با جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ عرضه خواهد شد.

Death Stranding

در چند وقت اخیر اخبار و اطلاعات زیادی درباره بازی Death Stranding منتشر شده است. این بازی حضور پررنگی در نمایشگاه Tokyo Games Show داشت و حدود یک ساعت از گیم‌پلی آن با حضور سازنده بازی، هیدئو کوجیما، به نمایش درآمد. در نتیجه طبیعی بود که انتظار داشته باشیم این بازی حضوری در قسمت جدید State of Play نداشته باشد.

با این حال، از آن‌جایی که بازی قرار است در ماه آبان عرضه شود، این رویداد آخرین رویداد بزرگی بود که Death Stranding فرصت حضور در آن را داشت، بنابراین از جنبه‌ای دیگر شاید حضور این بازی در رویداد سونی آن‌قدرها هم غافل‌گیرکننده نبود.

image

البته خبری که درباره این بازی منتشر شد نه ویدیویی از خود بازی بلکه اطلاعیه‌ای برای عرضه نسخه ویژه و محدود PS4 با باندل Death Stranding بود که از روز عرضه بازی مصادف با جمعه ۱۷ آبان وارد بازار می‌شود. کنترلر این دستگاه با الهام از محفظه نگهداری BB یا همان کاراکتر نوزاد درون بازی الهام گرفته شده است.

Humanity

image

بازی Humanity که اولین بار در سال ۲۰۱۸ معرفی شد به عنوان عنوانی اکشن و شلوغ توصیف شده و اگرچه ما هنوز نمی‌دانیم این بازی شامل چه عناصری است، اما باید تا سال ۲۰۲۰ برای عرضه آن منتظر بمانیم. بازی Humanity برای PS4 و PSVR منتشر خواهد شد.

Wattam

image

کیتا تاکاهاشی، توسعه‌دهنده بازی‌هایی نظیر Katamari Damacy و Noby Noby Boy دست به تولید بازی ماجراجویی رنگارنگ و عجیب و غریبی به نام Wattam زده است. این بازی که نخستین بار در سال ۲۰۱۵ معرفی شد، حالا بالاخره قرار است در ماه دسامبر ۲۰۱۹ در دو حالت تک‌نفره و دونفره عرضه شود. به نظر می‌رسد که Wattam بازی لذت‌بخش، نامتعارف و جذابی است که از شخصیت‌های دوست‌داشتنی و عجیب پر شده و با موسیقی شگفت‌انگیز خود می‌تواند توجه بسیاری از گیمرها را جلب کند.

Afterparty

image

استودیو Night School، سازنده بازی Oxenfree، دست به تولید بازی جدید به نام Afterparty زده که در آن شاهد حضور شیطان و دو دوست مرده به نام‌های Milo و Lola هستیم. این بازی سبک و حس شوخ‌طبعی خاص خودش را دارد و در طی آن باید سعی کنید از جهنم فرار کرده و به زمین برگردید. Afterparty در تاریخ ۲۹ اکتبر مصادف با ۷ آذر روانه بازار می‌شود.

Call of Duty: Modern Warfare

image

Call of Duty اگرچه نوعی بازی کراس-پلتفرم به حساب می‌آید، اما همواره رابطه نزدیکی با سونی و پلی استیشن داشته است. در این قسمت از رویداد State of Play نیز تریلری درباره داستان بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد که به‌لحاظ بصری بسیار جذاب بود. به نظر می‌رسد که بخش داستانی این نسخه بالاخره دستخوش تحولات قابل قبولی شده است.

علاوه بر این، دیشب معلوم شد که کاربران پلی استیشن در هنگام عرضه بازی در تاریخ ۲۵ اکتبر مصادف با ۱۱ آذر، پیش از بقیه، به حالت Special Ops Survival Mode دسترسی خواهند داشت.

PSVR

image

شرکت راک‌استار گیمز دیشب از بازی واقعیت مجازی جدیدی به نام L. A. Noire The VR Case Files رونمایی کرد که از همین حالا بر روی پلی استیشن VR در دسترس قرار دارد. افزون بر این، دیشب نگاهی کوتاهی به بخشی از بازی‌های این پلتفرم از جمله Espire 1: VR Operative برای سپتامبر ۲۰۱۹، Stardust Odyssey برای زمستان ۲۰۱۹، After the Fall برای ۲۰۲۰ و Space Channel 5 برای پاییز ۲۰۱۹ داشتیم.

سایر اخبار

رویداد دیشب State of Play به موجب انتقاداتی که قبلا به آن وارد شده بود بسیار کوتاه بود، اما در طول آن تایید شد که بازی‌های The Show 19 و The Last of Us Remastered در ماه اکتبر به صورت رایگان در سرویس پلی استیشن پلاس عرضه می‌شوند. بنابراین کسانی که هنوز نسخه اول بازی The Last of Us را تجربه نکرده‌اند، پیش از انتشار نسخه دوم می‌توانند آن را بازی کنند.

image

علاوه بر این اعلام شد که Sid Meier’s Civilisation VI نیز در تاریخ ۲۲ نوامبر مصادف با ۱ آذر به همراه بسته‌های الحاقی برای پلی استیشن ۴ عرضه می‌شود.

علی‌رغم بسیاری از پیش‌بینی‌ها خبری از عنوان موردانتظار Ghost of Tsushima در این رویداد نبود. مدت‌هاست که خبری از این بازی اعلام نشده و State of Play می‌توانست محل مناسبی برای ارائه اطلاعات بیشتر درباره این بازی باشد. با این حال، با توجه به این که دو بازی بزرگ Death Stranding و The Last of Us: Part 2 قرار است پیش از این بازی عرضه شوند، می‌توان درک کرد که چرا سونی نخواسته توجهات را از روی این دو عنوان پرسروصدا منحرف کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)