خانهاخبار
گوشی اقتصادی Vivo U10 با دوربین سه‌گانه و باتری 5 هزار میلی آمپری معرفی شد

گوشی اقتصادی Vivo U10 با دوربین سه‌گانه و باتری 5 هزار میلی آمپری معرفی شد

Vivo گوشی اقتصادی جذابی به نام Vivo U10 را به ویترین محصولات خود اضافه کرده که از پردازنده اسنپدراگون 665، دوربین سه‌گانه و باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند.
۱۳۹۸/۷/۳

شرکت Vivo از تلفن هوشمند اقتصادی جدیدی به نام Vivo U10 رونمایی کرد. این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۵ استفاده می‌کند و به طور پیش‌فرض با Funtouch OS 9.1 به بازار می‌آید که مبتنی بر اندروید ۹ پای ساخته شده است. Vivo U10 سه مدل دارد: ۳ + ۳۲ گیگی، ۳ + ۶۴ گیگی و ۴ + ۶۴ گیگی. این گوشی مجهز به درگاه کارت حافظه است تا بتوانید حافظه آن را تا حداکثر ۲۵۶ گیگ افزایش دهید.

موبایل Vivo U10 نمایشگری ۶.۳۵ اینچی با کیفیت +HD و نسبت تصویر ۱۹.۳:۹ دارد که ناچی قطره‌ای در بالای آن دیده می‌شود؛ این ناچ میزبان دوربینی ۸ مگاپیکسلی است. در پشت قاب هم حسگر اثر انگشت به همراه دوربینی سه‌گانه متشکل از لنزهای ۱۳ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی عمق به چشم می‌خورد.

image

Vivo U10 در دو رنگ مشکی صاعقه‌ای و آبی الکتریکی عرضه می‌شود. این دستگاه یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، در این گوشی حالتی به نام Ultra Game Mode قرار داده شده که از ویژگی‌هایی مثل لرزش چهار بعدی و تغییردهنده صدا برخوردار است.

image

ویوو U10 برای مدل ۳ + ۳۲ با قیمت ۱۲۵ دلار، برای مدل ۳ + ۶۴ با قیمت ۱۴۰ دلار و برای مدل ۴ + ۶۴ با قیمت ۱۵۵ دلار به بازار می‌آید. این گوشی از تاریخ ۷ مهر عرضه می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)