خانهاخبار
گلکسی S10 به قابلیت‌های قدرتمند نوت 10 مجهز می‌شود

گلکسی S10 به قابلیت‌های قدرتمند نوت 10 مجهز می‌شود

شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است با عرضه یک بروزرسانی نرم‏افزاری از روز 23 سپتامبر، بسیاری از نوآوری‎های مهم در سری گلکسی نوت 10 خود (شامل AR Doodle، برنامه تدوین ویدیو و اپلیکیشن Link to Windows) را به سری گلکسی S10 اضافه کند.
۱۳۹۸/۷/۲

گوشیهای پرچمدار گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس مجهز به مجموعه‌ای از ابزارهای قدرتمند است که به کاربران کمک میکند تا خلاقیت و بهرهوری خود را افزایش دهند.

کاربران سری گلکسی S10 سامسونگ شامل S10e, S10+ و S10 5G پس از این بروزرسانی متوجه خواهند شد که دوربین فوق حرفهای گوشی‌شان حتی از قبل هم قدرتمندتر شده است. این بروزرسانی حالت Night Mode را به دوربین سلفی گوشی هم اضافه می‌کند و به این ترتیب حتی در شب هم میتوانید سلفیهایی کاملا واضح و روشن بگیرید. علاوه بر این قابلیتهایی مانند Super Steady برای جلوگیری از لرزش دست در زمان فیلمبرداری و قابلیتهای جذابی مثل AR Doodle و Live Focus برای فیلمبرداری هم به این گوشی اضافه خواهد شد. با استفاده از AR Doodle شما میتوانید نقاشی‌های خندهدار با استفاده از واقعیت افزوده یا پیامهایی را به ویدیوهای خودتان اضافه کنید. با استفاده از Live Focus هم میتوانید افکت بوکه (شامل پس زمینه مات، دایرههای بزرگ، رنگ خاص یا حالت خطهای شکسته) را به ویدیوهای گرفته شده با دوربین اصلی یا سلفی اضافه کنید.

با این بروزرسانی همچنین میتوانید بعد از ثبت خاطراتتان به شکل ویدیو، آنها را در اپلیکیشن جدید ویراستاری ویدیو باز کرده و بعد از انجام تغییرات موردنظرتان، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشنها انجام ویرایشهای حرفه‌ای ویدیو را با ابزارهایی ساده برای شما ممکن می‏کند تا بتوانید مواردی مانند حذف بخشهایی از ویدیو، چسباندن دو ویدیو به یکدیگر یا تنظیم سرعت پخش آن و غیره را سریع و ساده انجام دهید. حتی میتوانید به ویدیوهایتان پس زمینه یا زیرنویس خاص هم اضافه کنید.

image

بعد از این بروزرسانی، گوشی‌های سری S10 نیز از دکس جدید سامسونگ برای اتصال به کامپیوتر هم پشتیبانی خواهد کرد. به این ترتیب و با دانلود کردن اپلیکیشن دکس، کاربر میتواند به راحتی و تنها با استفاده از کابل USB گوشی خود را به کامپیوترهای ویندوزی یا مک متصل کند. اضافه شدن قابلیت Link to Windows هم به کاربر امکان میدهد بصورت بی‌سیم گوشی گلکسی S10 خود را به ویندوز 10 وصل کرده و علاوه بر مشاهده محتوای داخل گوشی، پیام‌های خود را روی کامپیوتر دریافت و ارسال کرده و عکسهای گالری را با کامپیوتر سینک کند.

اپلیکیشنهای پرکاربردتر گلکسی S10 مانند Samsung Pass و Messages هم بهینهتر و استفاده از آنها سادهتر شده است. تنظیمات Samsung Pass به شکلی تغییر داده شده که کاربران گلکسی S10 بتوانند راحت‌تر با استفاده از تایید هویت بیومتریک گوشی وارد اپلیکیشنها و وبسایتهای موردنیاز خودشان شوند. در اپلیکیشن پیامرسان هم یک دکمه برای اضافه کردن عکس و ویدیو به سمت چپ پنجره متن اضافه شده تا کاربر سادهتر به فایلهای مورد نیاز خودش دسترسی داشته باشد.

جیونگ مون، یکی از مهندسان دفتر تحقیق و توسعه سامسونگ می گوید «ما در سامسونگ همواره در حال بررسی راههایی هستیم که بهترین تجربه از گوشی همراه را در اختیار کاربران دستگاه‌های گلکسی قرار دهد و این بروزرسانی نرمافزاری هم نتیجه همین تعهد ما است».

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Unknown

۱۳۹۸/۷/۴
اپدیت جدید خیلی باحاله خیلی افکت لایو فوکوس رو دوست دارم، فکر میکردم که شاید ویژگی زوم این میک هم بیاد ولی نیومد :(