خانهاخبار
اطلاعات و تصاویر جدیدی از پیکسل 4 XL منتشر شد

اطلاعات و تصاویر جدیدی از پیکسل 4 XL منتشر شد

سری پیکسل 4 قرار است 15 اکتبر توسط گوگل معرفی شود، اما به نظر می‌رسد که اخبار و اطلاعات آن تمامی ندارد. اکنون وبسایتی به نام Nextrift مدعی است که به پیکسل 4 ایکس ال دست یافته و اطلاعات و تصاویر تازه‌ای را از این دستگاه به اشتراک گذاشته است.
۱۳۹۸/۷/۳

تاکنون آن قدر عکس و اطلاعات از پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال منتشر شده که نمی‌دانیم گوگل در رویداد ۱۵ اکتبر می‌خواهد از چه ویژگی غافل‌گیرکننده‌ای رونمایی کند. حالا هم در جدیدترین خبر، وبسایت Nextrift مدعی شده که پیکسل ۴ ایکس ال را به دست آورده و توانسته از آن استفاده کند. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا به مدل سفید این دستگاه با نام تجاری Clearly White نگاهی بیندازیم.

image

پیکسل ۴ ایکس ال نمایشگری ۶.۲۳ اینچی از نوع AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز دارد. گوگل اسم Smooth Display را به نمایشگر این دستگاه اعطا کرده و می‌گوید اگر اپلیکیشنی اجرا کنید که از این نرخ نوسازی پشتیبانی نکند، تنظیمات صفحه به حالت پایین‌تر سوئیچ پیدا می‌کند. متاسفانه این طور که از خبرها به نظر می‌رسد گوگل در پیکسل ۴ از اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس استفاده نکرده و شاهد اسنپدارگون ۸۵۵ به اضافه ۶ گیگ رم خواهیم بود. همچنین مدلی که در اختیار این وبسایت قرار گرفته مدل ۱۲۸ گیگی با باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده است.

تشخیص چهره تنها قابلیت احراز هویت بیومتری پیکسل 4 XL است

image

از آن جایی که این دستگاه از نرم‌افزار اولیه گوگل استفاده می‌کند، در اپ دوربین امکان دسترسی به دوربین تله‌فوتوی ۱۶ مگاپیکسلی وجود نداشته است. افزون بر این، قابلیت Motion Sense که از تراشه رادار-محور Soli استفاده می‌کند هم در دسترس نبوده است. قابلیت Motion Sense به کاربر اجازه می‌دهد برخی کارها مثل رد کردن آهنگ‌ها، رد تماس و خاموش کردن آلارم‌ها را با حرکات دست در مقابل دوربین جلوی دستگاه انجام دهد.

گفته می‌شود که تشخیص چهره تنها قابلیت احراز هویت بیومتری در پیکسل ۴ ایکس ال خواهد بود. در این گوشی نه خبری از حسگر اثر انگشت فیزیکی است و نه شاهد حضور حسگر درون صفحه‌ای هستیم. بنابراین گوگل هم مثل اپل تمام امنیت دستگاه خود را به سیستم تشخیص چهره محول کرده است. سیستم مذکور این امکان را فراهم می‌کند تا کاربر بتواند باز یا بسته بودن چشم‌ها را در هنگام تشخیص چهره فعال یا غیرفعال کند.

گوگل در پیکسل ۴ ایکس ال از شر ناچ عریضی که در نسخه قبلی پیکسل بالای دستگاه وجود داشت خلاص شده و حالا آن را با حاشیه نسبتا بزرگی جایگزین کرده که میزبان سنسورها و تراشه‌های متنوعی مثل Motion Sense است.

رزولوشن نمایشگر پیکسل ۴ ایکس ال ۱۴۴۰ در ۳۰۴۰ پیکسل و نسبت صفحه آن ۱۹:۹ است. با این حساب این گوشی نسبت به پیکسل ۳ که نسبت صفحه ۱۸.۵:۹ داشت، کمی بلندتر خواهد بود.

هر دو مدل پیکسل ۴ به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۰ استفاده می‌کنند و انتظار می‌رود که قیمت‌گذاری آن‌ها مشابه پیکسل ۳ باشد. در این صورت پیکسل ۴ احتمالا با قیمت ۷۹۹ دلار و پیکسل ۴ ایکس ال با قیمت ۸۹۹ دلار به بازار می‌آید.

در ادامه می‌توانید تعدادی از تصاویر مربوط به پیکسل ۴ ایکس ال را مشاهده می‌کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)