خانهاخبار
موبایل Realme X2 با اسنپدراگون 730G و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی معرفی شد

موبایل Realme X2 با اسنپدراگون 730G و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی معرفی شد

شرکت Realme امروز از دستگاه جدیدی به نام Realme X2 پرده‌برداری کرد که از پردازنده اسنپدراگون 730G، نمایشگر 6.4 اینچی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.
۱۳۹۸/۷/۳

شرکت Realme حدود یک هفته پیش از تلفن هوشمندی به نام Realme XT پرده برداشت و حالا امروز از نسخه دیگری از این تلفن همراه با نام Realme X2 رونمایی کرده است. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

سخت‌افزار گوشی Realme X2 مشابه Realme XT است اما از اسنپدراگون ۷۳۰ جی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و شارژ سریع ۳۰ واتی VOOC Flash Charge 4.0 استفاده می‌کند. به‌علاوه، این دستگاه چیپ NFC دارد.

image

Realme X2 در دوربین خود قابلیت‌هایی مثل فیلمبرداری با لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و ویدیوهای لحظه‌ای بوکه دارد که XT فاقد آن است. این گوشی به نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع سوپر آمولد مجهز است و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای دارد. Realme X2 از یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و دوربینی چهارگانه متشکل از لنزهای ۶۴ + ۸ + ۲ + ۲ مگاپیکسلی دارد.

image

این تلفن هوشمند در دو رنگ سفید مرواریدی و آبی مرواریدی به بازار می‌آید و دو مدل ۶ + ۶۴ گیگ و ۸ + ۱۲۸ گیگ دارد که به ترتیب ۲۲۵ و ۲۶۵ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند. این گوشی در حال حاضر وارد فاز پیش‌خرید شده و از ۴ مهر رسما به فروش می‌رسد.

افزون بر این، ریل‌می امروز از هدفون بیسیم Buds Wireless هم رونمایی کرد که قرار است از ۵ مهر با قیمت ۲۰ دلار وارد بازار شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)