خانهاخبار
شیائومی از Mi 9 Pro با اسنپدراگون 855 پلاس و فناوری جدید شارژ سریع رونمایی کرد

شیائومی از Mi 9 Pro با اسنپدراگون 855 پلاس و فناوری جدید شارژ سریع رونمایی کرد

شیائومی امروز در مراسمی از تلفن هوشمند Mi 9 Pro رونمایی کرد. این دستگاه از پردازنده جدید اسنپدراگون 855 پلاس به همراه فناوری‌های جدید شارژ سریع استفاده می‌کند. این دستگاه در دو مدل 4G و 5G به بازار می‌آید.
۱۳۹۸/۷/۲

شیائومی رسما از گوشی هوشمند Mi 9 Pro رونمایی کرد. این دستگاه شبیه Mi 9 است که حالا از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس به همراه حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و فناوری‌های جدید شارژ سریع استفاده می‌کند.

در این گوشی هم مثل Mi 9 همان نمایشگر ۶.۳۹ اینچی از نوع OLED با حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای و دوربین سه‌گانه با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی وجود دارد. این دستگاه مدل 5G و 4G خواهد داشت تا کاربران مناطق مختلف بتوانند از امکانات متنوع آن استفاده کنند.

image

شیائومی در این دستگاه از باتری بزرگ‌تر و فناوری شارژ سریع‌تر رونمایی کرده است. Mi 9 Pro از شارژ سیمی ۴۵ واتی و شارژ بیسیم ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند و به ترتیب ظرف مدت ۴۸ و ۶۹ دقیقه به طور کامل شارژ خواهد شد. علاوه بر این، قابلیت شارژ معکوس نیز با توان ۱۰ وات در این دستگاه قرار داده شده که برای اولین بار در یک تلفن شیائومی اتفاق می‌افتد.

image

آپگرید بعدی می ۹ پرو مربوط به بلندگوی آن است که حالا بزرگ‌ترین کانال صدایی را در میان تلفن‌های سری Mi در اختیار دارد و باید صدای بلندتر و بهتری نسبت به تمام نسخه‌های قبلی خود تولید کند.

قیمت این گوشی برای مدل پایه با ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی از ۴۷۳ دلار آغاز شده و تا مدل ۱۲ + ۵۱۲ گیگی به ۵۵۰ دلار می‌رسد. این دستگاه در دو رنگ سفید رویایی و مشکی تیتانیومی به بازار می‌آید.

image

عرضه عمومی این گوشی از هفت روز دیگر آغاز خواهد شد.

مدل 5G هم از تاریخ ۳۱ اکتبر (۹ آذر) در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد ولی متاسفانه هنوز قیمتی برای آن اعلام نشده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

صادق

۱۳۹۸/۷/۲
جسارتا این رو اصلاح کنید ارزانترین مدل قیمتش 473 پوند هست نه 473 دلار و مدل گران‌تر هم 550 پونده بنابر این مدل ارزان میشه 520 دلار و مدل گران 670 دلار