خانهاخبار
یاهو از لوگو و اپلیکیشن ایمیل جدید خود رونمایی کرد

یاهو از لوگو و اپلیکیشن ایمیل جدید خود رونمایی کرد

شرکت یاهو در اقدامی تازه از لوگو و اپلیکیشن ایمیل جدید خود رونمایی کرد. این اقدامات در راستای سیاست‌های جدید این شرکت صورت گرفته و از تغییرات بزرگ و مهمی در سازوکارهای یاهو خبر می‌دهد.
۱۳۹۸/۷/۳

یاهو در سیاست‌گذاری جدید خود شدیدا در تلاش است تا بتواند توجه کاربران را جلب کند. در حال حاضر نمی‌دانیم که چند نفر هنوز از سرویس ایمیل این شرکت استفاده می‌کنند اما به نظر می‌رسد که این کمپانی اهداف تازه‌ای را در سر می‌پروراند.

image

آن‌ها ابتدا از لوگوی جدید خود رونمایی کردند که طبق ادعای خودشان نشانه‌ای از تحولات بزرگ و مهم در این شرکت است. حالا هم نوبت به اپلیکیشنی تازه برای ایمیل رسیده است. این اپلیکیشن برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS منتشر شده و تغییرات مهمی نسبت به نسخه قبلی دارد. اول از همه، کاربران در این نسخه می‌توانند نوتیفیکیشن‌ها را بر اساس نوع ایمیلی که می‌خواهند بگیرند تنظیم کنند. علاوه بر این، حالا امکان شخصی‌سازی صندوق ورودی Yahoo Mail با رنگ‌ها و صداهای جدید وجود دارد.

اپ جدید Yahoo Mail نمای تازه‌ای دارد که به کاربران اجازه می‌دهد به تمام ضمیمه‌ها از جمله اسناد کاری، بلیت‌ها، تصاویر و فایل‌های ضروری دسترسی داشته باشند. همچنین نمای دیگری برای اشتراک‌ها وجود دارد که امکان دسترسی سریع به ایمیل‌ها و لغو اشتراک از خبرنامه‌ها را با یک تپ فراهم می‌کند.

اگر هنوز به یاهو اطمینان دارید می‌توانید اپلیکیشن جدید ایمیل این شرکت را از طریق اپ استور یا گوگل پلی برای دستگاه‌های iOS یا اندرویدی خود دانلود کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

عالیش

۱۳۹۸/۷/۳
شبیه لوگوی اسنپه! :)))))

حسین

۱۳۹۸/۷/۳
لوگو اسنپ خودمونه ?

مبین

۱۳۹۸/۷/۳
اسنپ از اینا کپی کرده یا اینا از اسنپ؟؟

amir arsalan

۱۳۹۸/۷/۳
شبیه لوگوی اسنپ نیست؟
انگار کپی شده :/