خانهاخبار
نسخه جدید ردمی نوت 8 در راه است

نسخه جدید ردمی نوت 8 در راه است

در گذشته نه چندان دور گوشی ردمی نوت 8 معرفی شد. این دستگاه در نسخه‌ای جدید وارد بازار می‌شود.
۱۳۹۸/۷/۲

نزدیک به یک ماه پیش شاهد معرفی گوشی ردمی نوت 8 در بازار چین بودیم. کاربران زیادی نسبت به خرید این گوشی هوشمند از خود تمایل نشان دادند چرا که شرکت شیائومی با توجه به مشخصات فنی، قیمت مناسبی را برای آن در نظر گرفته است. این اسمارت فون در ابتدا دارای سه نسخه بود و حال به نظر می‌رسد مدل جدیدی از آن در راه است. این نمونه جدید از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. استفاده از این میزان رم و حافظه داخلی برای یک گوشی هوشمند مجهز به چیپست اسنپدراگون 665 تا حدودی زیاده روی محسوب می‌شود؛ با این حال گوشی اوپو A9 نیز دارای چنین ویژگی است.

image

در حالی که ردمی برای این محصول خود 256 گیگابایت حافظه داخلی در نظر می‌گیرد، کاربران نیز می‌توانند از کارت حافظه خارجی با حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت استفاده کنند تا در مجموع به 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی دسترسی داشته باشند. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با زمان معرفی این نسخه جدید منتشر نشده است. این احتمال وجود دارد که این نمونه جدید در ماه آینده میلادی وارد بازار شود.

گوشی ردمی نوت 8 دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس است. این نمایشگر دارای برش قطره‌ای است که دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند. روی پنل پشتی این اسمارت فون شاهد خودنمایی دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای 48، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی هستیم. در این بخش سنسور اثر انگشت نیز به چشم می‌خورد. وظیفه تامین انرژی این گوشی هوشمند ردمی را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بر عهده دارد. از سایر مشخصات آن می‌توان به استفاده از گوریلا گلس 5 و سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای به همراه رابط کاربری MIUI 10 اشاره کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)