خانهاخبار
اطلاعات تازه‌ای درباره ظرفیت حافظه و رنگ‌های Mi 9 Pro 5G و Redmi 8 فاش شد

اطلاعات تازه‌ای درباره ظرفیت حافظه و رنگ‌های Mi 9 Pro 5G و Redmi 8 فاش شد

افشاگر معروف، ایشان آگاروال، در جدیدترین یادداشت خود از ظرفیت رم، حافظه داخلی و رنگ‌های دو تلفن هوشمند جدید شیائومی به نام‌های Mi 9 Pro 5G و Redmi 8 پرده برداشت. این دو دستگاه دوم مهر معرفی می‌شوند.
Invalid Date

شیائومی تلفن هوشمند جدیدی به نام Mi 9 Pro 5G را در دست تولید دارد که فردا در مراسمی از آن رونمایی می‌شود. چندی قبل پوسترهای تبلیغاتی این دستگاه منتشر شد و با بخشی از مشخصات آن آشنا شدیم. حالا افشاگر معروف، ایشان آگاروال، اطلاعات تازه‌ای را در خصوص رم، حافظه داخلی و رنگ‌های Mi 9 Pro 5G با ما در میان گذاشته است. او همچنین مشخصات مشابه‌ای را درباره گوشی اقتصادی ردمی ۸ منتشر کرده که در ادامه مطلب به بیان آن‌ها می‌پردازیم.

شیائومی می 9 پرو 5G

image

طبق اعلام آگاروال، شیائومی می 9 پرو 5G در دو مدل با ۸ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی و ۱۲ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی به بازار می‌آید. این گزارش با خبری که چندی قبل پیرامون وجود مدل‌های ۸ + ۱۲۸ و ۱۲ + ۲۵۶ گیگی این دستگاه وجود داشت در تناقض است. در آن خبر گفته شده بود که قیمت می ۹ پرو 5G احتمالا چیزی حدود ۵۰۰ تا ۵۵۰ دلار باشد. با این حال باید صبر کنیم و ببینیم که کدام گزارش در نهایت به حقیقت خواهد پیوست. در کنار این‌ها، انتظار می‌رود که می ۹ پرو در دو رنگ سفید رویایی و مشکی تیتانیومی در چین عرضه شود.

پیش‌تر بر اساس اطلاعات مرجع TENAA مشخص شده بود که می ۹ پرو فایو جی نمایشگری ۶.۳۹ اینچی از نوع آمولد با حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای، پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس، حداکثر ۱۲ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی، دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۲۰ مگاپیکسلی و ۴ هزار میلی آمپر ساعت باتری خواهد داشت. این گوشی از فناوری شارژ سیمی ۴۰ و شارژ بیسیم ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

ردمی 8

image

بر اساس گزارشات جدید گفته می‌شود که ردمی ۸ در چین در دو مدل با ۳ گیگ رم + ۳۲ گیگ حافظه داخلی و ۴ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه داخلی عرضه می‌شود. این دستگاه در رنگ‌های قرمز، سبز، خاکستری و آبی به بازار می‌آید. هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص قیمت‌گذاری این گوشی در دسترس نیست.

در مرجع اطلاعاتی TENAA برای ردمی ۸ آمده که این دستگاه نمایشگری ۶.۲۱ اینچی با کیفیت +HD، پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با سرعت ۲ گیگاهرتز، حداکثر ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی، دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد.

شیائومی هند نیز به‌تازگی اعلام کرده بود که در تاریخ ۳ مهر از نسخه ضعیف‌تر این دستگاه با نام ردمی 8A رونمایی خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)