خانهاخبار
دوربین 108 مگاپیکسلی می میکس آلفا تایید و نمونه تصاویر آن منتشر شد

دوربین 108 مگاپیکسلی می میکس آلفا تایید و نمونه تصاویر آن منتشر شد

شرکت شیائومی با انتشار چند نمونه تصویر از دوربین گوشی Mi MIX Alpha تایید کرد که این دوربین از لنز 108 مگاپیکسلی سامسونگ استفاده می‌کند.
Invalid Date

شیائومی فردا از چند محصول جدید مثل گوشی هوشمند می میکس آلفا، می ۹ پرو 5G و تلویزیون Mi TV Pro 8K رونمایی می‌کند. این شرکت در چند روز اخیر مشغول تبلیغ و بازاریابی برای محصولات جدید خود بوده و حالا نوبت به دوربین می میکس آلفا رسیده است.

شیائومی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ویبو تایید کرده که موبایل می میکس آلفا دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی دارد. این کمپانی می‌گوید تا پیش از این بالاترین دوربین آن‌ها از لنز ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کرد، اما حالا Mi MIX Alpha به سنسور ۱۰۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

این دستگاه از سنسور ایزوسل برایت HMX سامسونگ استفاده می‌کند که رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد. این دومین همکاری مشترک شیائومی و سامسونگ است که به دنبال عرضه ردمی نوت ۸ پرو با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی GW1 سامسونگ به بازار می‌آید.

شیائومی تصویری از نمونه دوربین می میکس آلفا را به اشتراک گذاشته که ۱۲۰۳۲ در ۹۰۲۴ پیکسل رزولوشن دارد و حجم آن حدود ۴۰ مگابایت است. گفته می‌شود تصاویر حاصل از این دوربین حتی با زوم هشت برابری هم کیفیت خود را از دست نمی‌دهند و همچنان واضح می‌مانند.

قبلا در خبرها شایعه شده بود که نمایشگر Mi MIX Alpha از کیفیت 2K و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین قرار است به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس، ۱۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی مجهز شود.

انتظار داریم این گوشی از سیستم عامل MIUI 11 استفاده کند که بر اساس اندروید ۱۰ ساخته شده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)