خانهاخبار
پوستر اوپو Reno Ace به اینترنت راه پیدا کرد

پوستر اوپو Reno Ace به اینترنت راه پیدا کرد

شرکت اوپو در اواسط ماه آینده میلادی از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی می‌کند. به تازگی پوستر اوپو Reno Ace در فضای مجازی منتشر شده است.
۱۳۹۸/۷/۲

در اوایل ماه جاری میلادی شرکت Oppo به رونمایی از یک پرچمدار جدید با نام رینو Ace اشاره کرد. این اسمارت فون در تاریخ 10 اکتبر در کشور چین از راه می‌رسد. به تازگی این شرکت پوستری از محصول خود در فضای مجازی منتشر کرده که طراحی پنل پشتی، جلویی و رنگ‌های آن را مشخص می‌کند. این اسمارت فون در رنگ‌های آبی و سبز وارد بازار می‌شود که هر دو به صورت گرادیانی در نظر گرفته شده‌اند. صفحه نمایش این دستگاه دارای برش قطره‌ای بوده که دوربین سلفی را میزبانی می‌کند.

روی پنل پشتی این اسمارت فون شاهد قرارگیری دوربین اصلی چهارگانه هستیم که در مرکز بخش بالایی قرار گرفته است. این سنسورها به صورت عمودی طراحی شده‌اند و در کنار آن‌ها فلاش LED به چشم می‌خورد. بر اساس پوستر منتشر شده، پرچمدار آینده اوپو دارای نمایشگر با رفرش ریت 90 هرتز است. اوپو تامین قدرت گوشی Oppo Reno Ace توسط چیپست اسنپدراگون 855 پلاس را تایید کرده است. این پردازنده 8 هسته‌ای بهبود کمی را در مقایسه با پردازنده اسنپدراگون 855 تجربه می‌کند. از دیگر ویژگی این گوشی هوشمند می‌توان به پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی SuperVOOC 2.0 اشاره کرد که برتری زیادی نسبت به رقبای خود دارد.

image

در گذشته این اسمارت فون موفق به کسب تاییدیه TENAA شده بود و مشخصات آن در اختیار ما قرار داده شد. گوشی اوپو Reno Ace به نمایشگر 6.5 اینچی با فناوری امولد و رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می‌شود. این دستگاه در بالاترین نسخه خود دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. به سراغ دوربین اصلی می‌رویم. روی پنل پشتی آن دوربین اصلی چهارگانه قرار گرفته که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی است. سنسور 13 مگاپیکسلی پریسکوپی، سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور 2 مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کنند. در جلوی این اسمارت فون یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر کاربران در نظر گرفته شده است.

گوشی اوپو رینو Ace از سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش بهره می‌برد و همچنین به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید 9 پای است. استفاده از این سیستم عامل ناامیدکننده به نظر می‌رسد چرا که گوگل سیستم عامل اندروید 10 را در اختیار تولیدکنندگان قرار داده است. بر اساس TENAA، ابعاد این اسمارت فون برابر با 8.7 × 75.7 × 161.0 میلی‌متر است و وزن آن به 200 گرم می‌رسد. در حالی که پوستر منتشر شده تنها به دو رنگ اشاره می‌کند، تاییدیه TENAA خبر از رنگ سوم می‌دهد. این رنگ، بنفش است. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت و یا تاریخ عرضه این گوشی هوشمند اوپو در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته و برای اطلاع از آن‌ها باید تا تاریخ 10 اکتبر صبر کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)