خانهاخبار
موتورولا وان ماکرو موفق به کسب تاییدیه NCC شد

موتورولا وان ماکرو موفق به کسب تاییدیه NCC شد

شرکت موتورولا به دنبال رونمایی از یک گوشی هوشمند جدید است. موتورولا وان ماکرو به تازگی تاییدیه NCC دریافت کرده است.
۱۳۹۸/۷/۲

موتورولا در ماه‌های گذشته تعداد زیادی گوشی هوشمند از سری وان را معرفی کرده است. به نظر می‌رسد این شرکت در حال آمادگی برای رونمایی از یک اسمارت فون جدید از این سری است. در گذشته نه چندان دور شاهد افشای مشخصات اصلی موتورولا وان ماکرو در فضای مجازی بودیم و حال این دستگاه موفق به کسب تاییدیه شده است. به تازگی گوشی موتورولا One Macro موفق به کسب تاییدیه NCC شده است. این دستگاه دارای شماره مدل XT2016-1 بوده که در گذشته نیز تاییدیه NBTC را دریافت کرده بود.

image

تاییدیه NCC اطلاعات زیادی از گوشی هوشمند آینده موتورولا در اختیار رسانه‌ها قرار نمی‌دهد. این دستگاه از تمام فرکانس‌های 4G در کشور تایوان پشتیبانی کرده و مانند تمام اسمارت فون‌های موجود در بازار دارای بلوتوث و وای فای است. همانطور که در ابتدا گفته شد، شاهد افشای مشخصات این دستگاه در گذشته بودیم. موتورولا One Macro به صفحه نمایش با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز می‌شود که دارای بریدگی قطره‌ای است. قدرت این گوشی هوشمند توسط چیپست هلیو P60 و یا هلیو P70 تامین می‌شود. موتورولا برای این محصول خود 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است.

روی پنل پشتی گوشی موتورولا وان ماکرو دوربین اصلی تکی قرار می‌گیرد و انرژی آن توسط یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود. همانطور که از نام این اسمارت فون می‌توان حدس زد، موتورولا آن را به نسخه وان سیستم عامل اندروید مجهز می‌کند. انتظار می‌رود دوربین آن دارای یک حالت مخصوص برای عکس‌برداری ماکرو باشد. اطلاعات بیشتری از موتورولا One Macro در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است؛ با این حال انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد رونمایی از آن باشیم. با توجه به دریافت تاییدیه‌های مختلف توسط آن، این دستگاه در آینده نزدیک در معرض دید عموم قرار می‌گیرد و احتمالا ابتدا در کشور تایوان برای فروش عرضه می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)