خانهاخبار
لنوو K10 پلاس مجهز به اسنپدراگون 632 معرفی شد

لنوو K10 پلاس مجهز به اسنپدراگون 632 معرفی شد

لنوو از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد. لنوو K10 پلاس از نمایشگر 6.22 اینچی بهره می‌برد.
۱۳۹۸/۷/۲

غول تکنولوژی چینی، لنوو یک اسمارت فون اقتصادی را معرفی کرد. لنوو K10 پلاس قیمت پایه‌ای برابر با 10999 روپیه داشته که این نمونه دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. لنوو اعلام کرده این دستگاه تنها در یک نسخه با رم و حافظه داخلی مشخص وارد بازار خواهد شد. فروش این محصول از تاریخ 30 سپتامبر شروع شده و کاربران می‌توانند به فروشگاه Flipkart مراجعه کنند. در گذشته نیز چندین بار لنوو برای فروش محصولات خود در کشور هند با فروشگاه Flipkart همکاری کرده بود.

لنوو با معرفی این گوشی هوشمند قصد دارد با شرکت‌هایی مانند شیائومی و ریلمی در کشور هندوستان رقابت کند. در گذشته شاهد افشای مشخصات این دستگاه بودیم که تفاوتی با مشخصات رسمی آن‌ ندارد. لنوو K10 پلاس به یک صفحه نمایش 6.22 اینچی IPS LCD مجهز شده که دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19.5:9 است. قدرت این محصول توسط چیپست اسنپدراگون 632 تامین می‌شود که دارای 8 هسته پردازشی است. این پرازنده توسط 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. اگر 64 گیگابایت حافظه داخلی برای شما کم محسوب می‌شود، می‌توانید از کارت حافظه خارجی استفاده کنید.

image

لنوو برای این محصول خود سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای به همراه رابط کاربری ZU 11 در نظر گرفته است. روی پنل پشتی لنوو K10 پلاس شاهد خودنمایی دوربین اصلی سه گانه هستیم. این دوربین از سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره می‌برد. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده کنند. در بخش ارتباطی می‌توان به وای فای، بلوتوث 5.0، GPS، رادیو FM، پورت microUSB و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد. پنل پشتی این دستگاه سنسور اثر انگشت را میزبانی می‌کند. در نهایت باید به باتری 4050 میلی آمپری ساعتی این اسمارت فون چینی و پشتیبانی آن از شارژ سریع 18 واتی اشاره کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)