خانهاخبار
مشخصات اوپو Reno Ace در TENAA فاش شد

مشخصات اوپو Reno Ace در TENAA فاش شد

به‌تازگی مشخصات گوشی هوشمند Reno Ace که قرار است که در تاریخ 18 مهر توسط اوپو معرفی شود، در مرجع اطلاعاتی TENAA منتشر شده است. این گوشی نمایشگری 6.5 اینچی دارد و احتمالا از اسنپدراگون 855 پلاس استفاده می‌کند.
۱۳۹۸/۷/۲

پرچمدار بعدی شرکت اوپو با نام Reno Ace قرار است ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر) همراه با سخت‌افزاری قدرتمند معرفی شود. ما در حال حاضر می‌دانیم که این دستگاه نخستین تلفن هوشمند اوپو با برخورداری از فناوری شارژ ۶۵ واتی SuperVOOC 2.0 خواهد بود. حالا با ثبت این گوشی در مرجع اطلاعاتی TENAA اطلاعات بیشتری در دسترس ما قرار گرفته است.

Reno Ace دارای شماره مدل PCLM10 است. این موبایل نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع آمولد با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد. TENAA می‌گوید پردازنده این گوشی پردازنده‌ای ۲.۹۶ گیگاهرتزی است، بنابراین به احتمال زیاد باید شاهد اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس باشیم. Reno Ace در بخش حافظه ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی دارد. در این دستگاه خبری از درگاه کارت حافظه نیست، بنابراین صرفا به همان ظرفیت ۲۵۶ گیگی محدود خواهید بود.

Reno Ace دوربینی چهارگانه دارد که از یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک سنسور پریسکوپ ۱۳ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. در بخش سلفی هم دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی وجود دارد. طبق اطلاعات TENAA این گوشی از زوم اپتیکال ۳ برابری برخوردار است.

رینو ایس حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای دارد و به اندروید ۹ پای مجهز است. TENAA می‌گوید ظرفیت باتری این گوشی ۱۹۵۰ میلی آمپر ساعت است، اما به نظر می‌رسد که این ظرفیت فقط مربوط به یکی از باتری‌های این گوشی باشد. Reno Ace احتمالا دو باتری با مجموع ظرفیت ۴ هزار میلی آمپر ساعت خواهد داشت که با کمک قابلیت شارژ سریع SuperVOOC 2.0 می‌تواند در عرض ۲۵ دقیقه شارژ شود.

پرچمدار جدید اوپو در سه رنگ آبی، سبز و بنفش به بازار می‌آید. وزن این گوشی ۲۰۰ گرم و ابعاد آن ۱۶۱ در ۷۵.۷ در ۸.۷ میلی متر است. هنوز تصویری از این موبایل در TENAA منتشر نشده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)