خانهاخبار
لنوو K10 پلاس در تاریخ 22 سپتامبر از راه می‌رسد

لنوو K10 پلاس در تاریخ 22 سپتامبر از راه می‌رسد

لنوو K10 پلاس مجهز به چیپست اسنپدراگون 632، 4 گیگابایت رم و دوربین اصلی سه گانه در تاریخ 22 سپتامبر معرفی می‌شود.
۱۳۹۸/۶/۳۰

در اوایل ماه جاری میلادی شاهد رونمایی از گوشی‌های لنوو K10 نوت و لنوو Z6 پرو در کشور هند بودیم و حال این شرکت چینی قصد دارد یک گوشی هوشمند دیگر را معرفی کند. این دستگاه لنوو K10 پلاس نام دارد و به تازگی در فروشگاه آنلاین Flipkart مشاهده شده است. این دستگاه که در تاریخ 22 سپتامبر از راه می‌رسد، از برش نمایشگر قطره‌ای و دوربین اصلی سه گانه بهره می‌برد. قدرت این اسمارت فون توسط چیپست کوالکام اسنپدراگون 632 تامین می‌شود و لنوو برای آن یک باتری 4050 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است. بر اساس اطلاعات موجود در وب‌سایت Flipkart، این باتری تا 39 ساعت شارژدهی دارد.

image

لنوو K10 پلاس به صفحه نمایش 6.22 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19:9 مجهز می‌شود. نسبت نمایشگر به بدنه این اسمارت فون به 87 درصد می‌رسد. لنوو برای این دستگاه خود 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند چینی شاهد خودنمایی دوربین اصلی سه گانه هستیم. سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 و فوکوس خودکار لیزری است. سنسور دوم، 8 مگاپیکسلی و با زاویه دید 120 درجه در نظر گرفته شده است. سنسور سوم نیز 5 مگاپیکسلی و به صورت تشخیص عمق است. در جلوی این محصول یک سنسور 16 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر و ضبط ویدیوهای سلفی را بر عهده دارد.

لنوو K10 پلاس در دو رنگ مشکی و آبی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در حال حاضر تاریخ عرضه و همچنین قیمت این گوشی هوشمند لنوو مشخص نشده است. برای اطلاع از مشخصات کامل این محصول باید تا 22 سپتامبر منتظر بمانیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)