خانهاخبار
تلویزیون هوشمند هوآوی از راه رسید

تلویزیون هوشمند هوآوی از راه رسید

هوآوی در مراسم دیروز عصر خود از تلویزیون هوشمند جدیدی به نام Huawei Vision پرده‌برداری کرد. این تلویزیون در اندازه‌های مختلف از جمله 65 و 75 اینچی به بازار می‌آید و از سیستم عامل بومی این شرکت یعنی HarmonyOS استفاده می‌کند.
۱۳۹۸/۶/۲۹

هوآوی در مراسم معرفی سری میت ۳۰ از تلویزیون هوشمند جدیدی به نام هوآوی ویژن رونمایی کرد که کیفیت 4K دارد. این دستگاه درست مثل تلویزیون‌های آنر ویژن و ویژن پرو که در ماه اوت معرفی شدند، از سیستم عامل اختصاصی هوآوی یعنی HarmonyOS استفاده می‌کنند.

این محصول در دو مدل با اندازه‌های ۶۵ و ۷۵ اینچی معرفی شده و به‌زودی دو مدل ۵۵ و ۸۵ اینچی نیز به ویترین آن اضافه خواهد شد. تلویزیون هوشمند هوآوی ویژگی‌هایی مثل رنگ کوآنتوم دات، حداقل حاشیه و دوربین پاپ‌آپ دارد که برای ویدیو کنفرانس می‌توانید از آن استفاده کنید. هوآوی ویژن با استفاده از سیستم عامل هارمونی به هابی برای دستگاه‌های هوشمند خانگی تبدیل می‌شود.

image

این غول بزرگ چینی می‌گوید تلویزیون آن‌ها از نظر قابلیت‌های هوش منصوعی شبیه نمایشگر هوشمندی است که اندازه بسیار بزرگی دارد. این دستگاه از فرمان‌های صوتی پشتیبانی می‌کند و به قابلیت تشخیص چهره مجهز است. ظاهرا چند حالت AI هم به این تلویزیون اضافه شده تا با حذف نورهای آبی از چشم مخاطب مراقبت کند. این تلویزیون همچنین ریموت جذابی دارد که حاوی تاچ‌پد است و با درگاه USB-C شارژ می‌شود.

image

هوآوی در مراسم امروز خود چیزی در مورد تاریخ عرضه یا قیمت این محصول اعلام نکرد. معرفی این تلویزیون برای کاربران غیرچینی هوآوی اهمیت چندانی ندارد، اما از آن‌جایی که این محصول برای اولین بار در رویدادی جهانی با سیستم عامل هارمونی معرفی شده، مسیری تازه را برای این کمپانی چینی ایجاد خواهد کرد تا آن‌ها با جرئت و توان بیشتری در مسیر خودکفایی قدم بگذارند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)