خانهاخبار
رندر مطبوعاتی وان پلاس 7T پرو نسخه آبی این گوشی را نشان می‌دهد

رندر مطبوعاتی وان پلاس 7T پرو نسخه آبی این گوشی را نشان می‌دهد

اکانت افشاگر OnLeaks به‌تازگی رندر مطبوعاتی جدیدی از وان پلاس 7T پرو را منتشر کرده که با درصد اطمینان بالا نسخه آبی رنگ این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد.
۱۳۹۸/۶/۳۰

طراحی وان پلاس 7T دیروز رسما توسط مدیرعامل این شرکت منتشر شد، اما هیچ‌کس هنوز به طور موثق از وضعیت مدل پروی این سری خبری نداشت. با این حال اکانت افشاگر OnLeaks اخیرا تصویری از رندر مطبوعاتی این دستگاه را منتشر کرده که در ادامه مطلب به بررسی اجمالی آن می‌پردازیم.

تاکنون رندرهای مختلفی از وان پلاس 7T پرو دیده‌ایم، ولی دقیقا مشخص نبود که رنگ واقعی این مدل‌ها چه چیزی در نظر گرفته شده است. حالا در این تصویر افشایی وان پلاس 7T پرویی را می‌بینیم که مثل مدل عادی 7T رنگ آبی دودی یا مه‌آلود (Haze Blue) دارد و پرداختی از شیشه مات و گرادیانی از آبی تیره و روشن در آن دیده می‌شود. این مدل شبیه نسخه آبی سحابی وان پلاس 7 پرو است، با این تفاوت که آن گوشی پرداخت براق داشت.

نکته جالب توجه این است که علی‌رغم تفاوت نسخه‌های رنگی وان پلاس 7 و 7 پرو، مدل 7T رنگ‌های مشابه‌ای با 7T پرو دارد. از آن‌جایی که شایعات بر این احتمال دامن می‌زنند که مدل‌های پرو و عادی این دستگاه در مناطق متفاوتی عرضه خواهند شد، بنابراین شانس هم‌پوشانی این دو مدل مختلف با رنگ‌های یکسان کم خواهد بود.

وان پلاس 7T پرو از لحاظ مشخصات سخت‌افزاری ارتقای قابل توجه‌ای نسبت به وان پلاس 7 پرو به حساب نمی‌آید. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که این سری به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و قابلیت تصویربرداری اسلوموشن با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه مجهز می‌شود، اما برای کسب اطلاعات بیشتر هنوز باید منتظر بمانیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)