خانهاخبار
آمازون سریال ارباب حلقه‌ها را در نیوزلند می‌سازد

آمازون سریال ارباب حلقه‌ها را در نیوزلند می‌سازد

شبکه آمازون رسما اعلام کرد که نیوزلند را به عنوان لوکیشن اصلی سریال ارباب حلقه‌ها انتخاب کرده و فرآیند تولید این سریال را از چند ماه آینده آغاز خواهد کرد.
۱۳۹۸/۶/۲۹

سریال مورد انتظار ارباب حلقه‌ها که به دنبال قراردادی ۲۵۰ میلیون دلاری قرار است در قالب حداقل ۵ فصل ساخته شود، کشور نیوزلند را به عنوان لوکیشن اصلی فیلمبرداری خود انتخاب کرده است. این شبکه امروز اعلام کرد که تولید سریال ارباب حلقه‌ها ظرف چند ماه آینده در نیوزلند آغاز خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این پروژه در دست نیست اما می‌دانیم که سریال به دوران دوم از وقایع داستان‌های سرزمین میانه، نوشته جی.آر.آر. تالکین، می‌پردازد.

سازندگان سریال ارباب حلقه‌ها، جی.دی. پین و پاتریک مک‌کی، در بیانیه‌ای به دنبال این خبر اعلام کردند:

در فرآیند جستجو به دنبال لوکیشنی که بتواند زیبایی‌های دوران دوم سرزمین میانه را به تصویر بکشد، می‌دانستیم که به مکانی شکوهمندانه و با طبیعت بکر نیاز داریم که بتواند میزبان استودیوها و عوامل ماهر و باتجربه ما باشد. حالا خوشحالیم که می‌توانیم اعلام کنیم نیوزلند خانه سریال ما خواهد بود، سریالی که بر اساس داستان‌های ارباب حلقه‌های جی.آر.آر. تالکین ساخته می‌شود.

آمازون با انتخاب نیوزلند تولید سریال خود را به همان جایی خواهد برد که پیش از این پیتر جکسون سه‌گانه ارباب حلقه‌ها و هابیت را در آن فیلمبرداری کرده بود. تولید این آثار سینمایی در نیوزلند صنعت گردشگری این کشور را با رونق خوبی مواجه ساخت. گرگ اندرسون، وزیر گردشگری نیوزلند، در مصاحبه‌ای با مجله فوربز در سال ۲۰۱۲ اعلام کرده بود که رونق گردشگری در این کشور از زمان اکران اولین قسمت فیلم سینمایی ارباب حلقه‌ها در سال ۲۰۰۱ حدود ۵۰ درصد افزایش یافته است.

image

چند وقت پیش آمازون با انتشار ویدیویی به معرفی تیم تولید سریال ارباب حلقه‌ها پرداخت. علاوه بر این، تاکنون می‌دانیم که دو بازیگر به نام‌های مارکلا کاونا و ویل پولتر به این پروژه پیوسته‌اند، با این حال اطلاعات موثقی درباره شخصیت‌هایی که این دو بازی خواهند کرد در دسترس نیست. همچنین اعلام شده که دو قسمت نخست این سریال توسط جی.ای. بایونا، کارگردان فیلم‌های نظیر Jurassic World: Fallen Kingdom و A Monster Calls کارگردانی خواهد شد.

انتظار می‌رود که با تولید و پخش سریال ارباب حلقه‌ها از شبکه استریم آمازون، مخاطبان دوباره نیوزلند را به عنوان یکی از مقاصد گردشگری خود در نظر بگیرند و این کشور بتواند از جانب طرفداران تالکین و ارباب حلقه‌ها سود خوبی به دست آورد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)