خانهاخبار
تصاویر واقعی هوآوی میت 30 پرو به اینترنت راه پیدا کرد

تصاویر واقعی هوآوی میت 30 پرو به اینترنت راه پیدا کرد

تصاویر واقعی هوآوی میت 30 پرو در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت. گوشی هوشمند موجود در این تصاویر، بنفش رنگ است.
۱۳۹۸/۶/۲۷

فردا از گوشی‌های سری میت 30 رونمایی می‌شود. با وجود فاصله کمی که تا رونمایی از این محصولات داریم، تصاویر هوآوی میت 30 پرو در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. گوشی هوشمند موجود در این تصاویر، بنفش رنگ است و پنل پشتی و جلویی آن را به نمایش می‌گذارد. این دستگاه دارای برش نمایشگر عریض است، البته ابعاد آن در مقایسه با بریدگی صفحه نمایش میت 20 پرو کوچکتر است. گفته می‌شود این بخش از نمایشگر سه سنسور را میزبانی می‌کند که شامل سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید و سنسور ToF می‌شود.

روی پنل پشتی هوآوی میت 30 پرو شاهد حضور المان دایره‌ای شکل مشابه با وان پلاس 7T هستیم. اطراف این المان شاهد رنگ متفاوتی در مقایسه با سایر بخش‌های بدنه هستیم که ظاهر جذابی را برای آن به همراه داشته است. این المان چهار سنسور دوربین را میزبانی می‌کند. بر اساس مشخصاتی که در گذشته فاش شده بود، سنسور اصلی آن سونی IMX600 با دریچه دیافراگم f/1.6 و لرزشگیر اپتیکال است. این سنسور توسط یک سنسور 40 مگاپیکسلی واید، سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با دریچه دیافراگم f/2.4، لرزشگیر اپتیکال و زوم اپتیکال سه برابر و سنسور ToF همراهی می‌شود. در کنار این المان دایره‌ای، فلاش زنون به چشم می‌خورد.

در بخش پایینی این اسمارت فون هوآوی اسپیکر تکی حضور دارد و دکمه پاور و تنظیم صدا در سمت راست بدنه قرار گرفته است. گفته می‌شود این دستگاه از استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کند که به معنای مقاومت آن در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. وظیفه تامین انرژی این محصول بر عهده یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بوده که از شارژ سریع سیمی 40 واتی و شارژ سریع بی سیم 27 واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات هوآوی میت 30 پرو می‌توان به چیپست Kirin 990 5G و سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری EMUI 10 اشاره کرد. برای آشنایی کامل با این دستگاه تنها باید تا فردا صبر کنیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)