خانهاخبار
اولین رندرهای رسمی وان پلاس 7T منتشر شد

اولین رندرهای رسمی وان پلاس 7T منتشر شد

مدیر عامل وان پلاس رندرهای رسمی پرچمدار آینده این برند را منتشر کرد. این رندرها پنل پشتی وان پلاس 7T را به نمایش می‌گذارند.
۱۳۹۸/۶/۲۷

پیت لاو، مدیر عامل وان پلاس در گذشته پیش از رونمایی رسمی از محصولات این برند، رندرهایی از طرح‌های اولیه آن‌ها را به نمایش می‌گذاشت. حال آقای لاو تصمیم گرفته رندرهای پرچمدار آینده وان پلاس را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد. در همین راستا، هم اکنون به اولین رندرهای رسمی وان پلاس 7T دسترسی داریم. این رندرها ما را با سبک طراحی پنل پشتی این گوشی هوشمند آشنا می‌کند. طراحی این محصول برای ما آشنا است چرا که در دسامبر 2018 تصاویری با این سبک طراحی به اینترنت راه پیدا کرده بود. چند هفته پیش نیز تصاویری از طرح‌های اولیه وان پلاس 7T توسط ایوان بلس در فضای مجازی منتشر شده بود که دارای طراحی مشابه با رندرهای جدید بود.

image

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند چینی شاهد قرارگیری یک المان دایره‌ای شکل هستیم. پیت لاو اعلام کرده محل قرارگیری سنسورهای دوربین بازطراحی شده است تا با طراحی کلی دستگاه تناسب داشته باشد. این المان، سه سنسور دوربین را میزبانی می‌کند که تقارن مناسبی دارند. در کنار این سنسورها، فلاش LED به چشم می‌خورد. آقای Pete Lau اعلام کرده پیش از تصمیم‌گیری نهایی در رابطه با طراحی این محصول، 50 طرح مورد بررسی قرار گرفته است. پنل پشتی این اسمارت فون از نسل چهارم شیشه مات ساخته شده است. مدیر عامل وان پلاس تصویری از پنل جلویی این محصول منتشر نکرده؛ با این حال رندرهای گذشته به حفره قطره‌ای نمایشگر اشاره کرده بودند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)