خانهاخبار
گلکسی نوت 10 رکورد فروش محصولات سامسونگ در کره را شکست

گلکسی نوت 10 رکورد فروش محصولات سامسونگ در کره را شکست

بر اساس گزارشات جدید، سری گلکسی نوت 10 با عبور از مرز فروش یک میلیون دستگاه در کمتر از یک ماه موفق شده رکورد فروش تمام محصولات قبلی سامسونگ در بازار کره جنوبی را بشکند.
۱۳۹۸/۶/۲۸

گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس به رکورد جدیدی از فروش در کشور خانگی خود دست یافته‌اند. بر اساس گزارشات، در ۲۵ روزی که از زمان عرضه سری جدید خانواده نوت می‌گذرد، تاکنون بیش از یک میلیون دستگاه فروخته شده است. رکورد قبلی در دست گلکسی اس ۸ بود که ظرف مدت ۳۸ روز توانسته بود از مرز فروش یک میلیون دستگاه عبور کند. حالا گلکسی نوت ۱۰ به رکوردی دست یافته که تاکنون در میان تلفن‌های سری گلکسی اس و نوت بی‌نظیر بوده و فروش آن دو برابر گلکسی نوت ۹ ارزیابی شده است.

مقدار پیش‌خرید گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس ظرف مدت ۱۰ روز از مرز ۱.۳ میلیون دستگاه عبور کرده بود، بنابراین عجیب نیست که آمار فروش نهایی این محصول این قدر زیادی باشد. همان طور که انتظار می‌رفت، مدل پرو بیشتر از نوت ۱۰ عادی فروخته و سهمی ۶۷ درصدی را از مجموع فروش این آمار از آن خود کرده است. سامسونگ می‌گوید آمار مشتریان خانم و مشتریانی که در دهه سوم زندگی خود به سر می‌برند نسبت به آمارهای سال قبل افزایش پیدا کرده اما این شرکت عدد و رقمی در این باره منتشر نکرده است.

گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس، هر دو، با مدل‌های 5G روانه بازار کره جنوبی شدند. چندی قبل گزارشاتی منتشر شده بود مبنی بر این که دولت کره از سامسونگ خواسته تا مدل‌های LTE این محصولات را روانه بازار کند، چرا که پوشش شبکه 5G در این کشور هنوز محدود است؛ با این حال مشخص نیست که سامسونگ برنامه‌ای برای انجام این کار در نظر دارد یا نه. شاید اگر نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس در کره دارای مدل‌های LTE بودند، آمار فروش آن‌ها به موجب قیمت پایین‌تر از این هم بیشتر می‌شد، ولی شکی نیست که سامسونگ حالا از این رکوردشکنی احساس رضایت می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)