خانهاخبار
تصویری از آیپد پروی احتمالی با دوربین سه‌گانه منتشر شد

تصویری از آیپد پروی احتمالی با دوربین سه‌گانه منتشر شد

افشاگری به نام سانی دیکسن با انتشار تصویری که منتسب به آیپد پروی بعدی است دستگاهی را نشان داده که مثل آیفون 11 پرو دوربین سه‌گانه دارد.
۱۳۹۸/۶/۲۷

آن طور که از اخبار به نظر می‌رسد، ظاهرا اپل در حال آماده کردن آیپد پروی جدیدی است که مثل آیفون ۱۱ پرو در قاب پشتی خود دوربینی سه‌گانه دارد. شایعات مربوط به آیپدی با دوربین سه‌گانه از اوایل امسال آغاز شد و حالا نخستین تصویر از دستگاهی را داریم که احتمالا آیپد پروی جدید اپل خواهد بود.

قاب پشتی این تبلت دوربینی سه‌گانه دارد که بسیار شبیه دوربین سه‌گانه آیپد ۱۱ پرو است. این طور که در یادداشت‌ها آمده این دستگاه طراحی مراحل انتهایی آیپد جدید کوپرتینویی‌ها را نشان می‌دهد.

اگر اپل به دنبال ارتقای دوربین آیپد پرو باشد، این یعنی تبلت پرچمدار این شرکت دیگر عقب‌تر از آیفون‌ها نخواهد بود. مدل‌های فعلی آیپد پرو از دوربینی استفاده می‌کنند که مشابه آیفون XR است، اما اگر از دوربین آیفون ۱۱ پرو در این آیپد جدید استفاده شود، کاربران می‌توانند به ضبط ویدیوهای 4K و ویرایش مستقیم آن‌ها از داخل خود دستگاه بپردازند. علاوه بر این، در این تصویر اثری از پوشش شیشه‌ای در قاب پشتی دیده نمی‌شود، با این حال نمی‌توان با قطعیت گفت که این طراحی در نسخه نهایی آیپد پرو باقی خواهد ماند یا نه.

تاکنون اطلاعات زیادی درباره نسخه جدید آیپد پرو اعلام نشده، اما بلومبرگ قبلا در گزارشی گفته بود که هر دو مدل ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی این تبلت مثل آیفون‌های ۲۰۱۹ آپگریدهایی در بخش دوربین و پردازنده دریافت می‌کنند. انتظار می‌رود که در هفته‌های آتی اخبار بیشتری درباره آیپد پرو منتشر شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)