خانهاخبار
قیمت هوندا آکورد 2020 رسما اعلام شد

قیمت هوندا آکورد 2020 رسما اعلام شد

شرکت هوندا قیمت یکی از محبوب‌ترین خودروهای سدان خود را اعلام کرد. قیمت هوندا آکورد 2020 نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است.
۱۳۹۸/۶/۲۷

هوندا آکورد مدل 2020 هفته جاری در اختیار نمایندگی‌های این برند ژاپنی قرار می‌گیرد. این خودرو بهبودهایی را تجربه کرده و تمام تریم‌های آن با افزایش قیمت همراه می‌شود. بر اساس اعلام هوندا، مدل پایه آکورد، تریم LX با قیمت پایه 23,870 دلار به فروش می‌رسد که نسبت به مدل سال گذشته، افزایش قیمتی برابر با 150 دلار داشته است. این خودروی ژاپنی به موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز شده که قدرتی برابر با 192 اسب بخار و گشتاوری برابر با 260 نیوتن متر تولید می‌کند. این قدرت تولیدی توسط گیربکس خودکار CVT به چرخ‌های هوندا آکورد 2020 منتقل می‌شود.

در صورتی که خواهان خریداری تریم بالاتر این خودرو، Sport باشید، باید به هوندا 26,530 دلار هزینه پرداخت کنید که نسبت به مدل سال گذشته خود 350 دلار افزایش قیمت داشته است. این تریم با دو موتور از راه می‌رسد: 1.5 لیتری توربوشارژ و 2.0 لیتری VTEC توربوشارژ. موتور اول تفاوتی با موتور تریم LX ندارد؛ با این حال موتور دوم قدرتی برابر با 252 اسب بخار و گشتاوری برابر با 370 نیوتن متر تولید کند. این تریم دارای سه گیربکس متفاوت است که شامل 6 سرعته دستی، 10 سرعته خودکار و CVT می‌شود. برای تریم اسپرت رنگ‌های قرمز San Marino و Still Night Pearl به صورت انحصاری در نظر گرفته شده است. در کابین این تریم هوندا آکورد مدل 2020 شاهد قرارگیری نمایشگر 8 اینچی لمسی با قابلیت پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید Auto هستیم.

image

به سراغ تریم‌های گران‌تر EX و EX-L می‌رویم. این تریم‌ها نیز با افزایش قیمت 150 دلاری نسبت به مدل سال گذشته مواجه شده‌اند. این افزایش قیمت بالاترین تریم این خودرو، Touring را نیز شامل می‌شود. این تریم با قیمت پایه 36,100 دلار برای مدل 2020 به فروش می‌رسد. بالاترین تریم این خودروی ژاپنی دارای اشتراک سرویس‌های HondaLink بوده که قابلیت‌هایی مانند قفل و باز کردن درب‌ها با گوشی‌های هوشمند، تماس اضطراری اتوماتیک، ردیابی خودروی سرقت شده و نوتیفیکیشن تصادف خودکار را در اختیار خریدار قرار می‌دهد. این تریم همچنین دارای 4G LTE وای فای است.

به صورت استاندارد تمام تریم‌های هوندا آکورد دارای سیستم امنیتی و تکنولوژی‌های کمک راننده هوندا Sensing هستند. هوندا سنسینگ شامل سیستم ترمز خودکار با قابلیت شناسایی عابر پیاده، نگهداری خودرو در میان خطوط، کروز کنترل تطبیقی با قابلیت دنبال کردن خودروها با سرعت کم، بررسی هوشیاری راننده، سیستم شناسایی نقاط کور و برف پاک‌کن حساس به باران می‌شود. لازم به ذکر است؛ به هزینه‌های اعلام شده باید مبلغ 930 دلار را برای حمل به مقصد نیز اضافه کرد. قیمت هوندا آکورد هیبریدی در آینده اعلام خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)