خانهاخبار
وان پلاس 7T چهارم مهر معرفی می‌شود

وان پلاس 7T چهارم مهر معرفی می‌شود

وان پلاس با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که وان پلاس 7T را رسما در مراسمی در تاریخ 4 مهر معرفی خواهد کرد.
۱۳۹۸/۶/۲۶

شرکت وان پلاس رسما در شبکه‌های اجتماعی خود اعلام کرد که سری وان پلاس 7T را در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) در هند و آمریکا معرفی خواهد کرد. این شرکت همچنین مراسم ثانویه‌ای در تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر) در لندن برگزار می‌کند.

تاکنون بر اساس شایعات می‌دانیم که سری وان پلاس 7T شامل یک مدل عادی و یک مدل پرو خواهد بود. وان پلاس 7T نمایشگری ۶.۵۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۴۰ پیکسل و وان پلاس 7T پرو نمایشگری ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ پیکسل دارد که هر دوی آن‌ها از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کنند.

انتظار داریم که وان پلاس 7T پرو شباهت زیادی به وان پلاس 7 پرو داشته باشد. وان پلاس 7T هم ممکن است لنز سومی دریافت کند که از سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی از نوع تله‌فوتو با قابلیت زوم دو برابری استفاده می‌کند.

image

هر دو دستگاه احتمالا با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و ۸ گیگ رم به بازار می‌آیند. ظرفیت باتری مدل عادی وان پلاس 7T حدود ۳۸۰۰ میلی آمپر ساعت است، در حالی که وان پلاس 7T پرو یک باتری ۴۰۸۵ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت.

نکته جالب توجه درباره دعوت‌نامه رویداد معرفی وان پلاس 7T این است که در تیزر موجود برای این مراسم در وبسایت وان پلاس صرفا اعلام شده که از وان پلاس 7T رونمایی می‌شود، اما در خود وبسایت وان پلاس به معرفی «سری وان پلاس 7T» اشاره شده است. بنابراین گمانه‌زنی‌های قبلی درباره عدم عرضه مدل پرو در بازار آمریکا قوت گرفته است.

علاوه بر این، در صفحه ویژه آمازون هند نیز عبارتی نوشته شده که از معرفی وان پلاس 7T خبر می‌دهد، از این رو این احتمال وجود دارد که وان پلاس 7T پرو در هند نیز عرضه نشود. با این همه، شاید در این مراسم شاهد رونمایی از تلویزیون هوشمند وان پلاس باشیم که پیش از هر جایی ابتدا در بازار هند عرضه خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)