خانهاخبار
ویوو NEX 3 5G به صورت رسمی معرفی شد

ویوو NEX 3 5G به صورت رسمی معرفی شد

شرکت ویوو از یک پرچمدار جدید رونمایی کرد. گوشی ویوو NEX 3 5G قادر به پشتیبانی از نسل پنجم تلفن همراه است.
۱۳۹۸/۶/۲۶

گوشی ویوو NEX 3 5G در کشور چین در معرض دید عموم قرار گرفت. این اسمارت فون از طراحی منحصر به‌فردی برای 6 آنتن خود بهره می‌برد و همچنین دارای نمایشگر خمیده با نام Waterfall است. این محصول که پنل پشتی آن دوربین اصلی سه گانه را میزبانی می‌کند، در نسخه 4G LTE نیز در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. در زمینه طراحی مسلما اولین بخشی که نظر مخاطبان را به خود جذب می‌کند، نمایشگر خمیده آن است. این خمیدگی در حدی بوده که در محل قرارگیری دکمه‌های پاور و تنظیم صدا نیز به چشم می‌خورد. صفحه نمایش Waterfall این محصول دارای سنسورهای حساس به فشار بوده و از موتور در راستای X بهره می‌برد. سنسورهای حساس به فشار نقش دکمه را بر عهده دارند و موتور بکار رفته در آن نیز با ایجاد ویبره، حس فشردن دکمه را به کاربران منتقل می‌کند.

ویوو نکس 3 دارای دوربین اصلی سه گانه روی پنل پشتی خود است که این سه سنسور، در یک المان دایره‌های شکل قرار دارند. در میان این سه سنسور، فوکوس لیزری به چشم می‌خورد و در خارج این المان نیز فلاش LED حضور دارد. همانطور که در بالا اعلام شد، مدل 5G این اسمارت فون از طراحی مخصوصی برای 6 آنتن خود بهره می‌برد که عملکرد بالای آن را در شرایط مختلف برای کاربران تضمین می‌کند.

image

در جلوی گوشی ویوو NEX 3 5G شاهد قرارگیری یک نمایشگر 6.89 اینچی از نوع سوپر امولد و با رزولوشن فول اچ دی پلاس هستیم که 93.6 درصد این بخش را پوشانده است. از آنجایی که ویوو برای این محصول خود دوربین سلفی پاپ آپ در نظر گرفته، صفحه نمایش آن فاقد بریدگی و یا حفره درون خود است. بخش پاپ آپ این دستگاه علاوه بر سنسور دوربین، یک فلاش LED را نیز میزبانی می‌کند. قدرت مدل 4G و 5G این محصول ویوو توسط جدیدترین چیپست کوالکام، اسنپدراگون 855 تامین می‌شود.

نسخه 4G این اسمارت فون به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده؛ با این حال مدل 5G آن در دو نسخه با 8/12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. هر دو این مدل‌ها از حافظه داخلی UFS 3.0 بهره می‌برند. دوربین سلفی ویوو NEX 3 5G دارای رزولوشن 16 مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم f/2.09 است. روی پنل پشتی این اسمارت فون شاهد قرارگیری دوربین اصلی سه گانه هستیم. سنسور اصلی این دوربین 64 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 است که سنسورهای 13 مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه دیافراگم f/2.2 و 13 مگاپیکسلی تله فوتو با دریچه دیافراگم f/2.48 آن را همراهی می‌کنند. این دوربین دارای قابلیت‌هایی مانند HDR و Hyper-HDR است.

image

گوشی ویوو NEX 3 5G دارای تراشه NFC، قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت، Dual VoLTE، بلوتوث 5.0، وای فای 2.4، 5 و 5.8 گیگاهرتز است. در بخش بالایی آن جک 3.5 میلی‌متری هدفون حضور دارد و ویوو برای آن تراشه AK4377 Hi-Fi را در نظر گرفته است. به این موارد باید سیستم خنک کننده مایع را نیز اضافه کرد. انرژی این اسمارت فون چینی توسط یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی Super Flash Charge است. کاربران برای شارژ این محصول باید از پورت USB Type-C استفاده کنند. متاسفانه این دستگاه از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای به همراه پوسته FunTouch OS 9.1 اشاره کرد.

ویوو نکس 3 در نسخه 4G با قیمت 636 دلار به فروش می‌رسد. ویوو NEX 3 5G در نسخه مجهز به 8 گیگابایت رم قیمتی برابر با 806 دلار داشته و مدل دارای 12 گیگابایت رم آن با قیمت 877 دلار به فروش می‌رسد. کاربران می‌توانند از امروز این گوشی هوشمند را در رنگ‌های مشکی و گرادیانی پیش خرید کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۶/۲۷
گوشیه شیک‌و پیکیه?