خانهاخبار
تصاویر تبلیغاتی خانواده میت 30 پیش از عرضه لو رفت

تصاویر تبلیغاتی خانواده میت 30 پیش از عرضه لو رفت

خانواده میت 30 هوآوی پنجشنبه این هفته معرفی می‌شود، اما حالا چند روز مانده به این مراسم شاهد انتشار تصاویر تبلیغاتی اعضای این سری یعنی میت 30، میت 30 پرو، میت 30 لایت و میت 30 پرو پورشه دیزاین هستیم.
۱۳۹۸/۶/۲۵

تنها چند روز تا معرفی رسمی سری میت ۳۰ هوآوی باقی مانده ولی به نظر می‌رسد که ۴ تصویر تبلیغاتی جدید از این خانواده در فضای اینترنت لو رفته است. این تصاویر که توسط افشاگر معروف، ایوان بلس، منتشر شده، سه دستگاهی را نشان می‌دهد که به ادعای او میت ۳۰، میت ۳۰ پرو و میت ۳۰ لایت هستند. البته در کنار این‌ها نسخه Porsche Design میت ۳۰ پرو هم دیده می‌شود که از مدل‌های خاص این خانواده خواهد بود.

image

قدرتمندترین عضو پرچمداران آتیِ هوآوی میت ۳۰ پرو است. تصویر این دستگاه موبایلی را نشان می‌دهد که ناچ نسبتا بزرگی در بالای آن دیده می‌شود. نمایشگر آبشاریِ این گوشی در سمت راست و چپ خود لبه‌های خمیده دارد و از این حیث شبیه Vivo NEX 3 است. در قاب پشتی میت ۳۰ پرو همان برند نام آشنای Leica را می‌بینیم که در کنار چهار لنز با چینش دایره‌ای قرار گرفته است. همچنین در سمت چپ دوربین دو شاخص قدرت سیگنال دیده می‌شود که نشان می‌دهد این دستگاه از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند.

image

میت ۳۰ عادی در مقایسه با مدل پرو ناچ بسیار کوچک‌تری دارد چون احتمالا سنسورهای کمتری در آن تعبیه شده است. این مدل هم احتمالا از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند ولی همچنان تصویری از پشت این دستگاه نداریم تا ببینیم دوربین عقب این گوشی چه شکلی است.

image

انتظار می‌رود که میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو هر دو از پردازنده Kirin 990 استفاده کنند. این پردازنده که چند روز پیش در نمایشگاه IFA 2019 معرفی شد نسخه‌ای با برخورداری از مودم 5G هم دارد، بنابراین همه یا یکی از مدل‌های این دستگاه‌ها ممکن است از 5G پشتیبانی کند.

image

میت ۳۰ لایت طراحی بسیار متفاوتی نسبت به دو موبایل دیگر هوآوی دارد. این گوشی برای دوربین سلفی از طراحی حفره‌ای استفاده می‌کند و دوربین عقب آن هم به صورت مربعی تعبیه شده که در زیر آن حسگر اثر انگشت هم دیده می‌شود. بلس در توئیت دیگری درباره میت ۳۰ لایت می‌گوید این تلفن هوشمند همان Nova 5i Pro است که در ماه ژوئیه معرفی شده بود.

image

در نهایت میت ۳۰ پرو نسخه Porsche Design را داریم که ظاهرا در قاب پشتی خود طراحی چرمی دارد. بلس عکس‌های این گوشی را در دو مدل سیاه و قرمز رنگ منتشر کرده است.

image

صرف‌نظر از طراحی ظاهری پرچمداران جدید هوآوی، نکته قابل توجه درباره خانواده میت ۳۰ نرم‌افزار آن‌هاست. گوگل اخیرا اعلام کرده بود که این سری به خاطر تحریم‌های آمریکا نمی‌توانند به صورت رسمی از اپلیکیشن‌های گوگل استفاده کنند. علاوه بر این، دسترسی به خدمات گوگلی مثل پلی استور نیز میسر نخواهد بود. اگرچه هوآوی قبلا گوشی‌هایی داشته که بدون استفاده از پلی استور توانسته‌اند در چین به حیات خود ادامه دهند، اما متقاعد ساختن کاربران اروپایی به استفاده از دستگاهی که پلی استور و اپلیکیشن‌های محبوب این پلتفرم را ندارد کار دشواری خواهد بود.

در حال حاضر صحبتی از قیمت تلفن‌های سری میت ۳۰ به میان نیامده است. مراسم رونمایی از خانواده میت ۳۰ پنج‌شنبه همین هفته در شهر مونیخ آلمان برگزار خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سجاد

۱۳۹۸/۶/۲۶
نمای پشت آیفون11...نمای جلو خانواده ام سامسونگ...خلاقیتم صفر..چقدم خوشحاله لبه ادج زده خخخخ