خانهاخبار
موتورولا Moto E6s با 4 گیگ رم و هلیو P22 در هند معرفی شد

موتورولا Moto E6s با 4 گیگ رم و هلیو P22 در هند معرفی شد

موتورولا امروز از تلفن هوشمند خوش قیمتی به نام Moto E6s پرده‌برداری کرد که نمایشگری 6.1 اینچی و 4 گیگابایت رم دارد و از پردازنده هلیو P22 مدیاتک استفاده می‌کند.
۱۳۹۸/۶/۲۵

همان طور که انتظار می‌رفت موتورولا امروز از یک تلفن هوشمند اقتصادی جدید برای بازار هند رونمایی کرد. این دستگاه که Moto E6s نام دارد ظاهرا همان Moto E6 Plus است که به طور اختصاصی با چند تغییر جزئی برای بازار هند مجددا نامگذاری شده است.

گوشی Moto E6s نمایشگری ۶.۱ اینچی با کیفیت +HD (رزولوشن ۱۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسل) و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ دارد که نسبت صفحه به بدنه آن ۸۰ درصد است. این دستگاه از پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک هلیو P22 استفاده می‌کند که سرعت کلاک آن ۲.۰ گیگاهرتز است.

Moto E6s با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. همچنین می‌توانید با کمک کارت حافظه ظرفیت فضای داخلی این دستگاه را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهید.

موبایل جدید موتورولا در بخش دوربین دو لنز دارد که یکی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و دیگری ۲ مگاپیکسلی و مخصوص تشخیص عمق است. در کنار این‌ها یک فلش LED هم قرار گرفته. در بخش سلفی دوربینی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 تعبیه شده که به درد تماس ویدیویی و تهیه سلفی می‌خورد.

موتو E6s در بخش فناوری‌های ارتباطی از دو سیم کارت، 4G VoLTE، وای فای 802.11 b/g/n، بلوتوث 4.2 و پورت microUSB پشتیبانی می‌کند. این گوشی به صورت پیش‌فرض به اندروید ۹ پای مجهز شده و ۳ هزار میلی آمپر ساعت باتری دارد که می‌توانید آن را با سرعت ۱۰ وات شارژ کنید.

موتورولا موتو E6s در دو رنگ روانه بازار می‌شود: گرافیتی پولیش‌شده و قرمز پررنگ. قیمت این محصول حدودا ۱۱۲ دلار است و از ۲۳ سپتامبر (۱ مهر) وارد بازار هند خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)